خبرگزاری کار ایران

سعید آذری: هواداران دیگر به مدیران فدراسیون اعتمادی ندارند

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۲۴۹

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان امیدوار است که به زودی اساسنامه فوتبال ایران به ثبت فیفا برسد.

به گزارش ایلنا، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان و عضو مجمع فدراسیون فوتبال ابتدا با عرض تسلیت درگذشت پیشکسوت وزنه‌بردازی ایران و قهرمان سابق آسیا، سعید حمزه نساج صحبت‌های خود را شروع کرد و در خصوص نامه فیفا درخصوص اساسنامه گفت: از تلاش دوستان برای حل مشکلات اساسنامه تقدیر می‌کنیم، همانگونه که ابتدا گفتم اساسنامه دچار اشکالاتی بود که خدارا شکر اکثر آن رفع شده و امیدواریم هرچه سریع‌تر آن ایرادات کوچکی که دارد نیز برطرف شود و به زودی پس از این مدت طولانی در فیفا ثبت شود. برای اینکه در خصوص ایرادات صحبت کنیم باید  با کلیات این ایراداتی که فیفا روی اساسنامه ما گذاشته آشنا شویم و امیدواریم که این واخواهی زیاد سختی نباشد که در کمترین زمان ممکن حل کنیم.اگر این واخواهی فیفا به اطلاع اعضای مجمع نرسد این را می‌توان به این صورت تفسیر بکنیم که دوستان در فدراسیون نیازی به کمک اعضای مجمع ندارند و به کارشناسان فدراسیون واگذار کرده‌اند.

وی افزود: حضور آقای نبی قطعا می تواند در فدراسیون به عنوان یک عضو کاربلد تاثیر داشته باشد و ما نیز از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد اما به شرطی که کمک بخواهند. فیفا کنترل کننده فوتبال دنیاست، کنفدراسیون‌ها متولی فوتبال در قاره‌ها هستند و تمام قوانین و نامه‌ها را می‌توان روی خروجی سایت فیفا و کنفدراسیون‌ها دید. دلیل محرمانه بودن اساسنامه فدراسیون فوتبال را نمی‌دانم مگر اسرار خاصی است که از اعضای مجمع پنهان می کنند، یا کیمیاگری است که بقیه بخواهند تقلید بکنند و این پنهان‌کاری به نظر من کار خوبی نیست اما به هرحال امیدوارم که به زودی اساسنامه ثبت شود.

مدیرعامل فولاد در مورد برکناری اسماعیل صفیری از کمیته داوران و بازگشت فریدون اصفهانیان گفت: برکناری مدیری کاربلد مثل صفیری و برگرداندن اصفهانیان به کمیته داوران که همه تیم‌ها با او درگیری داشتند، یک شاهکار مدیریتی بود. آقای صفیری انسان فوق‌العاده متخصص و پاک بود که با قدرت تصمیم‌گیری می‌کرد، شما دیدید فصل قبل فولاد به شدت از اشتباهات سهوی داوری ضربه دید، من به جرات می گویم آقای صفیری قاطعانه تصمیم می‌گرفت اگرچه فولاد دچار مشکل می‌شد. عوض کردن آقای صفیری به جامعه فوتبال و مجمع ارتباطی پیدا نمی‌کند و آوردن آقای اصفهانیان که یک‌بار امتحان پس داده است، به جز ایجاد تنش در فوتبال اثرات مثبتی نخواهد داشت.

آذری افزود: مقصر خود ما هستیم که یک مجمع فرمایشی بودیم و چنین افرادی را در هیات رئیسه گذاشتیم که الان برایمان با گردن‌کلفتی هرکار که بخواهند بکنند. آقای نبی از مدیران پاسخگوی فدراسیون فوتبال است و حضور ایشان و اتفاقات اخیر مجمع را از حالت فرمایشی خارج می‌کند. ما با فوتبال کاری کرده‌ایم که هواداران، مسئولان باشگاه و فدراسیون را ندید می‌گیرند و حرفشان را در مجلسی می‌زنند که محل قانون گذاری است. چرا هوادار باید برود جلوی مجلس صحبت کند و این هوادار باید مطالبات خود را در فوتبال حل بکنند نه این که در مجلس به دنبال حل آن باشد. باید یک مقدار با حوصله با مسائل برخورد کنیم، با این رفتار همه هواداران را ناامید کرده‌ایم و اعتماد خود را از مسئولان از دست داده‌اند و به دنبال حل آن جلوی مجلس هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز