خبرگزاری کار ایران

بهروز عطایی: از بازیکنان لبنیات هراز انتظار بیشتری دارم / خاتم اردکان فراتر از انتظار ظاهر شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۶۸۸

سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل می گوید: از بازیکنان تیم خود انتظار بیشتری دارم و با کیفیت تر عمل کنند، مقابل تیم خاتم اردکان به برد ارزشمندی دست یافتیم.

بهروز عطایی پس از پیروزی سه بر دو تیمش مقابل تیم خاتم اردکان در هفته هفتم لیگ برتر والیبال، در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، اظهار داشت: مطمئن بودیم بازی سختی در اردکان خواهیم داشت، تیم خاتم برای برد تلاش میکرد و انگیره های زیادی برای پیروزی داشت چون با این برد جایگاه اردکان در جدول بهبود پیدا می کرد.

وی تصریح کرد: اردکانی‌ها خیلی خوب بازی را آغاز کردند خصوصا در ست اول عالی کار کردند اما در ادامه تیم هراز بهتر ظاهر شد، البته توقع من از بازیکنانم بازی با کیفیت تری بود ، آن چیزی که از بازیکنانم تصور میکردم اتفاق نیفتاد؛ از عالی نبودنمان تیم اردکان نهایت بهره را برد و توانست بازی را به ست پنجم بکشاند.

سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل ادامه داد: عادل غلامی بازیکن یکی از بازیکنان خوب ماست، در بازی مقابل اردکان به نظر می‌رسید که نمی تواند خواسته ما را تامین کند و احساس کردم که باید تغییراتی در ترکیب ایجاد کنم البته روز بازی غلامی حس بدحالی به او دست داده بود، احتمالا غلامی هم با مسمومیت غدایی رو به رو شد و در بازی مقابل خاتم اردکان نتوانست قابلیت بالا خود را ارائه کند.

عطایی درباره همراهی نکردن قطر پاسور تیمش در اردکان گفت: رضا قرا مسمویت غذایی پیدا کرد و نتوانستیم او را با خود به اردکان ببریم، فردا تست کرونا می‌دهیم تا سلامت بازیکنان لبنیات هراز مشخص شود‌.

وی در پایان گفت: بازی تیم اردکان مقابل لبنیات هراز یکی بهترین نمایش های تیم اردکان بود، آنها حتی میتوانستند برنده بازی باشند و فراتر از انتظار ما ظاهر شدند؛داوری بازی در کل خوب بود ، شاید یکی دو مورد اشتباه وجود داشت اما اشتباهات تاثیر گذار نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز