خبرگزاری کار ایران

فرهاد نفرزاده : هیچ شناختی از تیم شهروند اراک نداشتیم / بازی سختی مقابل هورسان داریم

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۲۸۹

سرمربی تیم خاتم‌اردکان می گوید : از عملکرد بازیکنان تیم اردکان رضایت دارم آنها نمایش خوبی مقابل تیم شهروند اراک داشتند.

فرهاد نفرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا ، درباره پیروزی سه بر صفر تیمش برابر شهروند اراک ، بیان کرد : با توجه به اینکه تیم شهروند اراک در هفته دوم برابر تیم رامسر بازی آن برگزار نشد به ضرر ما شد ، ما هیچ شناختی از تیم اراک نداشتیم، بازیکنان اراک دو هفته بازی نکردند و استراحت داشتند ، می دانستیم تیم شهروند بازیکنان تاثیر گزاری دارد.

وی تصریح کرد:  در ست اول بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و با خوش شانسی توانستیم پیروز شویم و هر چی زمان بیشتری از بازی گذشت توانستیم شناخت بهتری از تیم اراک بدست بیاوریم و از نقاط ضعف آنها در ست های دوم و سوم بیشتر استفاده کنیم و در نهایت توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی تیم خاتم‌اردکان با اشاره به بازی هفته آینده تیمش برابر تیم هورسان رامسر، گفت : تیم خاتم یکبار در تورنمنت چهارجانبه آمل  مقابل رامسر بازی کردیم و شکست خوردیم ، این تیم متشکل از بازیکنان با تجربه ای است ، دو هفته استراحت کردند و به خوبی بازیکنان آنها ریکاوری کردند ، بازی سختی مقابل تیم هورسان رامسر داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز