خبرگزاری کار ایران

افشین: هیچکس فکرش را نمی‌کرد که فولاد بتواند اینگونه نتیجه بگیرد/ آرش افشین هنوز آماده است

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۳۴۲

مهاجم سابق فولاد مدعی است که با حفظ آمادگی هنوز شرایط حضور در فوتبال را دارد.

به گزارش ایلنا، آرش افشین ستاره سابق تیم ملی ایران و تیم‌های فولاد، استقلال و سپاهان درباره وضعیت فولادخوزستان گفت: شاید کمتر کسی فکرش را نمی‌کرد که فولاد تا اینجا بتواند اینگونه نتیجه بگیرد، با توجه به پتانسیل تیمی که فولاد دارد به نظر من جواد نکونام و بازیکنانش تا اینجا عالی عمل کرده‌اند و واقعا باید به آن‌ها خسته نباشید گفت.

مهاجم سابق تیم‌ملی ایران ادامه داد: برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستم و قطعا همه برای موفقیت می‌جنگند. اگر بخواهیم نتایج هم در نظر نگیریم، فوتبالی که فولاد ارائه می‌دهد عالی است و در همین بازی با سایپا موقعیت ‌های زیادی خلق کردند اما بعضی روزها توپ با شما قهر است و وارد دروازه نمی‌شود. درباره پنالتی شیمبا هم بگویم، او بهترین گلزن باشگاه فولاد است و آنقدر در طول این سال‌ها گل‌های مهم برای تیم فولاد زده که نباید به این موضوع فکر کند، او حرفه‌ای است و قطعا در دیدارهای آتی جبران خواهد کرد، این پنالتی فدای سرش. بازی با سایپا و بازی‌های قبل تمام شده، دو بازی مانده و بازیکنان با حفظ تمرکز و نشان دادن توانایی‌های خود می‌توانند به موفقیت برسند و هدیه با ارزشی را به هواداران و مردم خوزستان بدهند.

افشین همچنین درمورد تاثیر آذری در موفقیت فولاد نیز گفت: آقای آذری نیاز به تعریف و معرفی ندارد، همه او را می‌شناسند از جمله مدیرانی است که خودش ورزشکار و فوتبالی است.، مدیریت را به خوبی در باشگاه فولاد انجام می‌دهد و فکر می‌کنم با حضور ایشان در باشگاه یک نیروی محرکه قوی برای تیم وجود داشته باشد و با حضور او و آقای نکونام باید اهداف را بلندتر ببینیم، ان‌شاءالله که فولاد بتواند به آسیا برود و آنجا یک فرصت ایده‌آل برای درخشش فولاد است.

مهاجم سابق فولادخوزستان ادامه داد: فولاد خانه من است، خودم را تا همیشه مدیون باشگاه فولاد می‌دانم و به عنوان یک برادر کوچک‌تر از هواداران می‌خواهم که تیم را به مانند قبل حمایت کنند، واقعا این کادرفنی و مدیریت لایق این موضوع هستند. آقا جواد مربی جوانی است و قطعا فولاد با مدیریت آذری و حضور نکونام و تقویت از نظر مهره در فصل بعد مسابقات حرف‌های بیشتری خواهد داشت.

از افشین درباره وضعیت استقلال هم پرسیدیم که پاسخ داد: خدارا شکر استقلال وضعیت خوبی را گرفته و روبه رشد عمل می‌کند، برای فرهاد مجیدی و استقلال در جام حذفی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که قهرمان شوند چرا که در دیدارهای اخیر نشان داده‌اند که تیم منسجمی هستند و این توانایی را دارند.

وی همچنین درباره بازگشتش به مستطیل سبز نیز گفت: تمریناتم را دنبال می‌کنم، این فصل پیشنهاداتی داشتم که باب میلم نبود اما با تمرکز بالا و آمادگی بدنی برای فصل بعد مسابقات آماده خواهم شد تا بتوانم دوباره ارزش‌های خودم را نشان بدهم و بگویم که افشین هنوز آماده‌است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز