خبرگزاری کار ایران

بیرانوند: وضعیت مبهم المپیک باعث سردرگمی همه شده است

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۳۲۱

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تمامی ورزشکاران شرایط حضور در المپیک را نمی‌دانند و این موضوع باعث سردرگمی همه شده است.

به گزارش ایلنا، محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت:‌ وزنه‌برداری مثل تمام رشته‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل است. تمام مسابقات و  اردوها به تعویق افتاده و یک سردرگمی برای ورزشکاران پیش آمده که نمی‌دانند شرایط حضور در المپیک چگونه خواهد بود و همه چیز به آینده موکول شده است. منتظر هستیم ببینیم فدراسیون جهانی و آسیایی چه تصمیمی در خصوص تقویم مسابقات می‌گیرند.

وی در خصوص کسب مجوز از ستاد مقابله با کرونا برای شروع تمرینات ملی، گفت‌: اگرچه  وزارت ورزش باید مجوز آغاز فعالیت دوباره را صادر کند اما ما فعلاً مسابقه‌ای در پیش نداریم. دو مسابقه آسیایی و جهانی در پیش داریم که فدراسیون جهانی و آسیایی زمانش را اعلام نکرده‌اند. رشته‌ای مانند کشتی تکلیفش مشخص شده و امسال هیچ مسابقه‌ای را برگزار نمی‌کنند اما تکلیف ما مشخص نیست. وزنه‌برداران خودشان در حال تمرین کردن هستند و آمادگی نسبی دارند.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در رابطه با برنامه‌ریزی‌های این فدراسیون برای مسابقات آینده عنوان کرد: اولویت اصلی که اکنون داریم، برگزاری لیگ است چون مربیان و وزنه‌برداران ما از این مسابقات منتفع می‌شوند. با رئیس کمیته مسابقات جلسه‌ای داشتیم و قرار شده با هماهنگی تیم ها و آماده سازی شرایط، جهت کسب مجوز از ستاد مبارزه با کرونا اقدام کنیم.  قطعا این رقابت ها در اولویت ما است و تا آخر سال آن را برگزار می‌کنیم.

بیرانوند، در مورد مصاحبه علی داودی که در خصوص مشکلاتش برای انجام تمرینات ابراز نگرانی کرده بود، خاطرنشان ساخت: او از شرایطی که در استان تهران وجود داشت، ناراحت بود. داوودی جزو بهترین نفرات وزنه‌برداری است و این ناراحتی به دلیل این موضوع بود که انتظار حمایت بیشتری از طرف اداره کل و هیأت استان دارد. 

وی ادامه داد: هفته آینده مجمع استان تهران برگزار می‌شود و با مشخص شدن رئیس هیأت، یکسری از مشکلات رفع می‌شود. در خصوص سالن برای ملی‌پوشانی که در تهران هستند، سالن فراهم کرده‌ایم و می‌توانند تمرین کنند. سهراب مرادی، سیدایوب موسوی و علی داودی نفراتی هستند که از سالن فدراسیون استفاده می‌کنند. این تمرینات با فاصله‌گذاری و در سانس‌های مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز