خبرگزاری کار ایران

سوریان: برای حضور در هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی کارم سخت است/ حمایت همه جانه کشتی ایران را لازم دارم

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۴۵۶

نایب رییس فدراسیون کشتی در مورد کاندیداتوری کرسی هیات رئیسه اتحادیه جهانی این رشته ورزشی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حمید سوریان در مراسم کمک مومنانه در محل فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای حضور در کرسی هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی کار سختی پیش رو دارم. قرار است که در انتخابات این اتحادیه، ۶ کرسی تعیین تکلیف شود و چهادره نامزد برای آن اعلام آمادگی کردند من نیز به نمایندگی از جامعه کشتی ایران در آن انتخابات حضور دارم. لازمه موفقیت در این راه حمایت همه‌جانبه جامعه کشتی و ورزش ایران است. اگر این کرسی به کشورمان برسد بدون شک برای کشتی ایران بسیار مفید خواهد بود. 

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک ۲۰۱۲ لندن با اشاره به حمایت برخی از مسوولان از وی گفت: در جلسات مختلفی که با «مسعود سطانی‌فر» و «سید رضا صالحی‌امیری» داشتم وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک قول دادند در حد توان خود به من کمک کنند .

نایب رییس فدراسیون کشتی در زمینه برگزاری مراسم کمک مومنانه توسط فدراسیون افزود: با شیوع ویروس کرونا بسیار از مشاغل آسیب دیدند و برخی از مردم نیز در تنگنای اقتصادی به سر می‌برند. لازمه رفع مشکلات کمک مومنانه است و فدراسیون نیز در این زمینه پیش‌قدم شده است. این فدراسیون شروع کننده حرکت و کمک مومنانه است و به تمام هیات‌ها استانی و شهرستانی نیز دستور داده شده تا پای کار بیایند امیدوارم به زودی کمک‌ها به دست مردم نیازمند برسد. 

دارنده ۶ مدال طلای کشتی فرنگی جهان ادامه داد: کشتی ورزشی است که با مرام پهلوانی گره خورده و بزرگانی مانند جهان پهلوان تختی در این رشته حضور داشتند مردم از این رشته بیش از دیگر رشته‌ها انتظار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز