خبرگزاری کار ایران

سایپا همچنان شکست ناپذیر مقابل بالانشین‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۸۱۹

ابراهیم صادقی با تیم جوانش برای سومین دیدار پیاپی یقه یک تیم مدعی سهمیه را گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سایپا در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر در مشهد میهمان شهر خودرو بود و در پایان این بازی در حالیکه چند ثانیه بیشتر تا شکست یک بر صفر فاصله نداشت توانست با گل دقیقه 96 آرمین سهرابیان کار را به تساوی بکشاند و برای سومین هفته متوالی از تیم‌های بالای جدول و مدعی سهمیه امتیاز بگیرد.

سایپا در حالی به تعطیلی 4 ماهه مسابقات رفت که بعد از این دوره باید 3 بازی سخت مقابل استقلال، سپاهان و شهر خودرو را به صورت پیاپی انجام می‌داد و حتی گفته می‌شد ممکن است این تیم بعد از 3 دیدار سخت خود از مدعیان سقوط به لیگ پایین‌تر باشد و شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد بتواند بدون شکست این دیدارها را به پایان برساند و یقه تیم‌های مدعی کسب سهمیه را بگیرد.

نارنجی پوشان که فصل را با جوانگرایی و تغییرات زیاد شروع کردند در ابتدا در نتیجه‌گیری موفق عمل نکردند و از همین رو نگرانی‌هایی بابت وضعیت این تیم وجود داشت ولی ابراهیم صادقی که او هم از جوانترین مربیان فوتبال ایران است وعده نیم فصل دوم و با تجربه تر شدن بازیکنانش را می‌داد و حالا به نظر می‌رسد آن وعده‌ها عملی شده است.

نارنجی پوشان پس از عبور از این گردنه دشوار 3 دیدار با تیم‌های نیمه دوم جدول دارند که شاید روی کاغذ آسان به نظر برسد ولی با توجه به نزدیکی جایگاهشان با سایپا اهمیت زیادی دارد و باید دید 3 هفته بعدی برای آنها چطور پیش می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز