خبرگزاری کار ایران

عبدیان: سالهاست پیشنهاد حضور در هیات مدیره استقلال را داشتم/ به خاطر سعادتمند و صادقی آمدم

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۱۱۵

عضو جدید هیات مدیره استقلال از دلایل آمدنش به این باشگاه و برنامه‌های خود صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، عضو جدید هیات مدیره استقلال در گفتگو با رادیو جوان درباره مسائل مختلفی صحبت کرد؛ ابتدا درباره تغییرات پی در پی در کادر مدیریتی این مجموعه توضیح داد: از شرایط گذشته اطلاعی ندارم اما مسائل مالی و اتفاقات پیرامون جدایی استراماچونی باعث شد تا تغییراتی در هیات مدیره باشگاه ایجاد شود؛ اطلاعات بیشتر را آقای علی نژاد و سلطانی فر می‌دانند و از ایشان باید بپرسید.

وی شرح وظایف و علت حضورش در هیات مدیره آبی‌پوشان پایتخت را اینطور شرح داد: من از زمان آقای افتخاری و سال‌های قبل، پیشنهاد حضور در هیات مدیره را داشتم و صحبت‌هایی شد اما آن روز شرایط را فراهم ندیدم؛ بعد از حضور آقای سعادتمند، جلساتی با ایشان داشتم و ایشان هم گفتند نظر وزارت ورزش مثبت است که من برای کمک اضافه شوم. من آقای سعادتمند را پرتلاش و صادقی دیدم و دیدم آمده‌اند تا برای باشگاه استقلال کار کنند برای همین این پیشنهاد را پذیرفتم تا کمک کنم.

او با برشماردن مهم‌ترین مسائل و موضوعات باشگاه استقلال گفت: وظیفه هیات مدیره در هر مجموعه (فرهنگی، ورزشی و...) سیاست گذاری کلی برای آن مجموعه است که مجری آن مدیرعامل می‌شود؛ تفاوت عمده باشگاه‌های ایرانی و خارجی، این است که خارجی‌ها منابع درآمد مشخصی دارند مثل حق پخش، درآمد زایی از برند و... اما در ایران این شرایط نیست. نظر شخصی من این است دقیقا شرایط و مشکلات باشگاه استقلال، مشکلات مالی است و جدایی بازیکنان، نداشتن زمین تمرین و... همگی به دلایل مالی بوده است.

عبدیان درباره چگونگی تشکیل هیات مدیره‌ها در باشگاه های بزرگ هم افزود: با توجه به این شرایط، نظرم این است که پنج فرد اقتصادی در هیات مدیره باشند که بتوانند با شرایطی که باشگاه استقلال دارد، درآمدزایی کنند انتخاب نمایند.

عضو جدید هیات مدیره استقلال ضمن تمجید از سعادتمند مدیرعامل آبی‌ها ادامه داد: هیات مدیره اقتصادی و مدیرعامل ورزشی می‌توانند مکمل هم باشند؛ یک مدیرعامل ورزشی مثل آقای سعادتمند که کارنامه‌شان در ورزش مشخص است و علاقه‌مند به باشگاه باشد که آقای سعادتمند هستند و ایشان به خوبی با شرایط باشگاه آشنا هستند.

مهدی عبدیان نظرش درباره واگذاری فعالیت‌های اقتصادی به کارگزارها را هم اینطور گفت: اقدام مثبتی است، شرکت‌های بزرگی را هم شما ببینید برای قرارداد با شرکت های جانبی به عهده کارگزار می‌گذراند تا بابت بحث های تبلیغاتی درآمدزایی کنند؛ ما در بسیاری از زمینه‌ها می‌توانیم ورود کنیم و درآمدزایی کنیم چرا که باشگاهی با قدمت و هوادار است که می‌شود از این‌ها استفاده کرد و هم می‌شود استقلال سود ببرد و هم هواداران. انشالله سعی می‌کنیم با طرح‌ها و برنامه‌هایی باشگاه تا پایان سال، باشگاه بی‌نیاز شود. یعنی جریانات مالی با برنامه و به روز باشد و اتفاقات سالهای گذشته رخ ندهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز