خبرگزاری کار ایران

باغ آبادی: یک پنالتی ما نادیده گرفته شد؛ لک وقت‌کشی نمی‌کرد

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۵۸۱

مربی تیم ماشین سازی تبریز می‌گوید در دیدار برابر فولاد خوزستان یک پنالتی برای آنها نادیده گرفته شده است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا باغ آبادی، مربی ماشین سازی در نشست خبری بعد از بازی گفت: در این هوای گرم از منطقه ای که ما از آذربایجان می‌آییم تفاوت 25 درجه ای دمای هوا را داریم. من به بازیکنانم دست مریزاد می‌گویم و موقعیت های خوبی داشتیم و در نیمه اول بازی پایاپای بود در نیمه دوم هم بچه های ما خیلی عالی بودند. 

باغ آبادی با اشاره به صحنه مشکوک درون محوطه جریمه فولاد گفت: با تماسی که با برخی کارشناسان داشتیم و پیگیری کردیم یک پنالتی محرز ما نادیده گرفته شد و امیدوارم البته اشتباه کرده باشیم. مسوولیت دارد و ما نمی توانیم زیاد در خصوص مسائل داوری حرف بزنیم. با این وضعیت اقتصادی که آمدیم اینجا داوران دقت بیشتری داشته باشند. در تیم ما بچه 19 ساله دارد بازی می کند و لطف کنند عادلانه قضاوت کنند. ما دیگر باید چه کنیم؟ دست مان را بالا بگیریم. اما امیدوارم کمیته داوران به این مسائل توجه بیشتری داشته باشند و البته به فولاد خوزستان تبریک می گویم.

سرمربی ماشین سازی درباره اتلاف وقت توسط حامد لک گفت: ما یک گل جلو افتادیم اما وقتی فولاد خوزستان هم بعد از اینکه جلو افتاد رفتار دروازه بان آن را دیدید؟ او بعد از اتلاف وقت کارت و اخراج شد. حامد اما سبک بازی اش همین است و نمی خواست اتلاف وقت کند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز