خبرگزاری کار ایران

اگر از الان خودشان را قهرمان بدانند به مشکل می خورند

عزیزیان: پرسپولیس همیشه باید 2 تا گلر در یک سطح داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۰۴۴

مربی سابق دروازه بان های پرسپولیس معتقد است با رفتن علیرضا بیرانوند پرسپولیس درون دروازه به مشکل نمی خورد.

به گزارش ایلنا،سعید عزیزیان مربی سابق دروازه بان های پرسپولیس که در حال حاضر در تیم خوشه طلایی ساوه مشغول به کار است معتقد است با رفتن علیرضا بیرانوند پرسپولیس درون دروازه به مشکل نمی خورد چرا که رادوشوویچ دروازه بان مطمئن و بی حاشیه ای نشان داده اما باید یک گلر سطح بالای دیگر هم جذب شود تا هم رقابت ایجاد شده و هم دروازه پرسپولیس در طول فصل بیمه شود.

 

بازی تدارکاتی شما مقابل استقلال به تساوی رسید. در مورد این بازی صحبت می کنید؟

این دومین بازی تدارکاتی ما بود و قبل از استقلال با پیکان هم بازی کرده بودیم. بچه های ما اول کار تحت تاثیر نام استقلال قرار گرفته بودند و گل اول را همان اوایل بازی دریافت کردیم. بعد از آن بچه های ما به خودشان مسلط شدند و بازی روان و خوبی را انجام دادند. نیمه دوم هم اوایل کار گل خوردیم و دو بر صفر عقب افتادیم. در دقایق آخر آقای عاشوری تعویض های خوبی کردند و روند بازی را در دست گرفتیم و محمد خلیلی دفاع چپ ما 2 گل زد و بازی مساوی شد.

 

استقلال را در این بازی چطور تیمی دیدید؟

بعد از مدتها اولین بازی تدارکاتی استقلال بود. استقلال تیم بزرگی است و از روحیه بالایی برخوردار هستند و اول کار روی دروازه ما فشار آوردند و گل زدند. استقلال نیمه اول خوب کار کرد اما نیمه دوم ما راحت تر کار کردیم چون ترس بچه ها ریخته بود. به هر حال اسم استقلال بزرگ است و بچه های ما هم جوان هستند و خودشان را نشان دادند و 2 گل هم زدیم تا بازنده از زمین بیرون نیاییم.

 

در مورد شروع بازیها چه نظری دارید؟

موافق برگزاری بازیها هستم. کل مملکت را ببینید و همه مشاغل شروع به کار کرده اند و پروتکل های بهداشتی را هم رعایت می کنند. فوتبالیست ها هم مسائل بهداشتی را خیلی رعایت می کنند و باشگاهها هم مدام تست می گیرند تا بازیکنان و مربیان در معرض خطر قرار نگیرند. الان مترو باز شده و مراکز خرید هم شروع به کار کرده اند اما می گویند فوتبال بازی کردن خطرناک است در حالی که همه رعایت می کنند و مشکل خاصی نیست. بازیکنان خیلی مراقب هستند تا آسیب نبینند و بازیها شروع شود تا قهرمان مشخص شود. لیگ یک هم باید شروع شود چون خود ما هم شانس صعود به لیگ برتر را دارد.

 

بازیها بدون تماشاگر است و با توجه به وقفه ای که داشتیم کیفیت بازیها پایین نخواهد بود؟

الان حدود 4 ماه است که لیگ تعطیل شده و طبیعی است که کیفیت بازیها پایین باشد و حتی اگر تماشاگر هم بود کیفیت بازیها پایین بود. در سالهای قبل هم شاهد بودیم که وقتی لیگ شروع می شد اوایل فصل تیم ها هنوز فرم ایده آل نداشتند و به مراتب بازیها بهتر می شد. الان هم کیفیت بازیها پایین خواهد بود و بازیکنان باید مراقب باشند که مصدوم نشوند. کیفیت بازیها پایین خواهد بود اما به مرور خوب می شود و حال مملکت هم به مرور خوب می شود چون مردم بازیها را از تلویزیون می بینند و دنبال می کنند. انشالله ویروس کرونا از دنیا محو شود تا تماشاگران هم به استادیوم ها برگردند. فوتبال شروع شود تا ویروس کرونا از ذهن مردم دور شود.

 

اوضاع پرسپولیس را در آستانه شروع بازیها چطور می بینید؟

مدتی بود که تمرین نداشتند و 2-3 هفته اول را به سختی می توانند کار کنند چون آمادگی لازم را ندارند و زمان می برد تا به اوج برسند و از قهرمانی 3 سال قبل خودش دفاع کند. ما سه شنبه با پرسپولیس هم بازی دوستانه داریم.

 

پرسپولیس را هم مثل استقلال متوقف می کنید؟

ما فقط دنبال بازی تدارکاتی هستیم تا کم کم به آمادگی کامل برسیم. سعی می کنیم مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام دهیم و خواسته های مربی را در زمین اجرا کنیم. در این بازیها امتیاز مهم نیست بلکه آمادگی بچه ها مهم است.

 

 بردن پرسپولیس حتی در بازی تدارکاتی هم لذت خاصی دارد. اینطور نیست؟

بله اما پرسپولیس تیم بزرگی در ایران و آسیا است و سعی می کنیم بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دهیم تا هم آمادگی بچه ها بالا برود و هم به اهداف تاکتیکی مان برسیم تا در لیگ یک از آنها استفاده کنیم.

 

پرسپولیس که 10 امتیاز اختلاف با بقیه ایجاد کرده برای دیگر مدعیان شانس قهرمانی باقی گذاشته است؟

هنوز 9 هفته دیگر باقی مانده و از الان نباید خودشان را قهرمان بدانند. البته 10 امتیاز کم نیست اما اگر از الان خودشان را قهرمان بدانند کارشان به مشکل می خورد و خیلی سخت می شود.

 

جدایی بیرانوند پرسپولیس را درون دروازه با مشکل مواجه نمی کند؟

نه، پرسپولیس از این نظر به مشکل نمی خورد چون رادو گلر خیلی خوبی است و همیشه بی حاشیه روی نیمکت بوده و وقتی هم بازی کرده بهترین عملکرد را داشته است و هیچ وقت هم نوسان نداشته و خوب کار کرده و مشکلی پیش نمی آید. امیدوارم بیرانوند در اروپا موفق شود و افتخاری برای ایران است که یک گلر از ما در لیگ بلژیک بازی کند.

 

رادو به عنوان دروازه بان اول جواب می دهد یا باید دنبال گلر دیگری باشند؟

رادو برای 7-8 هفته جواب می دهد اما پرسپولیس همیشه باید دو تا گلر در یک سطح داشته باشد چون اگر یک گلر خوب داشته باشی ممکن است محروم یا مصدوم شود و اگر گلر جوان بگذارند قهرمانی اش به خطر می افتد. پرسپولیس همیشه باید 2 تا گلر خوب داشته باشد و دنبال یک گلر دیگر برای فصل بعد باشند تا هم رقابت کنند و هم دروازه پرسپولیس بیمه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز