خبرگزاری کار ایران

گزارش AFC از شروع مجدد فوتبال در ایران

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۱۶۱

AFC در گزارشی از آغاز فعالیت‌های فوتبالی در ایران و چند کشور دیگر مثل ترکمنستان، قزاقستان، ازبکستان پرداخت و از پرسپولیس به‌عنوان مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر نام برد.

به گزارش ایلنا، سایت AFC در گزارشی مفصل به آغاز برگزاری رقابت‌های فوتبال در کشورهای ایران، ترکمنستان، قزاقستان، ازبکستان پرداخت و همچنین درخصوص مدعیان قهرمانی در هرکدام از این کشورها مطلبی را تهیه‌کرده است. ضمن آنکه از پرسپولیس در ایران به‌عنوان بیشترین بخت برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر نام‌برده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در این گزارش نوشته است:

 "قهرمان ایران، پرسپولیس یک گام کوچک اما قابل‌توجه ودرعین حال پراهمیت برای دفاع از عنوان خود برداشت و در آخر این هفته پس از یک وقفه دو ماه به زمین تمرین بازگشت.

قرمز پوشان تهرانی تحت هدایت یحیی گل محمدی پس از مدت‌ها دوری از میادین فوتبال یک تمرین 70 دقیقه‌ای را پشت سر گذاشتند تا قدمی بزرگ برای آغاز دوباره به فوتبال برداشته باشند."

در این گزارش که با دو عکس از اولین تمرین پرسپولیس و توییت رسمی باشگاه مبنی بر شروع مجدد تمرینات این تیم همراه شده، آمده است:

"بازگشت باشگاه‌های ایرانی به تمرینات، نقطه عطف اصلی در مسیر بازگشت فوتبال است و اولین فعالیت برای باشگاه‌ها با آغاز تمرینات همراه شده ورزشی که در اوایل ماه اسفند در کشور به حالت تعلیق درآمده است.

پرسپولیس با پشت سر گذاشتن 21 بازی و اختلاف 10 امتیاز، در موقعیتی قرار دارد که بتواند برای چهارمین مرتبه متوالی ه عنوان قهرمانی در فوتبال ایران دست یابد و این در حالی است که دو تیم سپاهان و تراکتور نزدیک‌ترین رقیب آن‌ها به شمار می‌آیند.

در ادامه این گزارش با اشاره با به تست کرونایی که تیم‌های ایرانی در چند روز گذشته از تمامی عوامل تیم خود گرفتند آورده است:

طبق گزارش‌ها، چندین باشگاه، چهارشنبه گذشته طبق دستورات سازمان لیگ ایران تحت آزمایش COVID-19 قرار گرفتند. آزمایشی که قرار است هر هفته پس از انجام هر بازی انجام شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین با بررسی اجمالی از فعالیت فوتبالی در کشورهای دیگر آسیای میانه مثل ترکمنستان، قزاقستان و ازبکستان، فعالیت‌های فوتبالی را در این کشورها موردبررسی قرارداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز