خبرگزاری کار ایران

هافبک پیکان: از زمان برگزاری لیگ هم آماده‌ترم/ مشکل تیم ما بدنساز قبلی بود

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۶۹۰

هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: فکر کنم از قبل یعنی از زمانی که مسابقات در جریان بود آماده تر هستم و دوست دارم لیگ ادامه پیدا کند.

به گزارش ایلنا، امیرحسین کریمی که بر اساس داده های GPS با میانگین ۱۳کیلومتر از دونده ترین بازیکنان  تیم پیکان محسوب می‌شود اظهار داشت: از بیکاری آنقدر تمرین کرده‌ام که از زمان برگزاری لیگ هم آماده تر هستم.

وی با اشاره به شرایط تیم پیکان افزود: تیم پیکان دارای بازیکنان با کیفیتی است و می توانستیم جزو تیم‌های نیمه اول لیگ برتر باشیم اما اتفاقات متعددی باعث ناکامی مان شد. نظر شخصی‌ام این است بزرگ‌ترین عامل عدم موفقیت پیکان، شیوه تمرینات بدنی و تفرقه اندازی بدنساز قبلی بود و ان‌شاالله در ادامه مسابقات بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

کریمی در بخشی دیگری از گفت‌و‌گویش با رسانه باشگاه پیکان در خصوص تمریناتش در تعطیلات گفت: از اواخر سال قبل در اصفهان هستم و کاری جز تمرین و بازی ندارم. هر روز یک ساعت می دوم و شب ها با چند نفر از دوستان نزدیکم 2 ساعت در زمین کوچک فوتبال بازی می کنیم و به خاطر کرکری در این بازی حسابی می دویم  و فکر کنم از قبل یعنی از زمانی که مسابقات در جریان بود آماده تر هستم و دوست دارم لیگ ادامه پیدا کند چون برای فوتبالیست تعطیلی بلند مدت خیلی آزار دهنده است.

اوی یادآور شد: می‌خواهم از حسین فرکی تشکر کنم، او از شریف ترین انسان‌هایی است که در عمرم دیده ام،از مدیریت باشگاه و آقای گرشاسبی که در همین مدت برای اعضای تیم زحمات زیادی کشیده اند نیز ممنونم و امیدوارم با همت همه بازیکنان و روحیه ای که آقای ویسی به تیم تزریق کرده بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز