خبرگزاری کار ایران

باغ‌آبادی: هدف ما کشف استعدادها در استان است/امیدوارم نواقص به زودی برطرف شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۹۵۳

مدیر آکادمی فوتبال باشگاه ماشین‌سازی گفت: هدف گذاری ما در تیم‌ها بسترسازی برای کشف و پرورش استعدادهای ناب فوتبالی استان است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا باغ‌آبادی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه ماشین سازی تبریز ضمن آرزوی سلامتی برای عموم مردم کشورمان و قدردانی از زحمات کادر درمانی اظهارداشت: امیدوارم به زودی جهان از این ویروس عاری شود و باردیگر آرامش و سلامتی بر همه سایه بیندازد.

مدیر آکادمی فوتبال باشگاه ماشین سازی در ادامه با اشاره به عملکرد تیم‌های پایه در سال گذشته خاطرنشان کرد: باوجود مشکلاتی که در زمینه آماده سازی پیش فصل وجود داشت، با ایجاد تغییرات ساختاری و هدفمند کردن برنامه‌ها، خوشبختانه سال موفقی را در تمامی رده تیم‌های پایه شاهد بودیم.

باغ آبادی با تاکید بر اینکه فعالیت آکادمی فوتبال مبتنی بر برنامه ریزی بلند مدت است، افزود: هدفگذاری ما در تیم‌ها بسترسازی برای کشف و پرورش استعدادهای ناب فوتبالی استان است و صرفا به دنبال کسب نتیجه نیستیم، چشم اندازمان تکمیل فرآیند تربیت بازیکن از مدرسه فوتبال تا تیم بزرگسالان است.

مدیر آکادمی فوتبال باشگاه ماشین سازی با قدردانی از حمایت‌های مالک باشگاه از فعالیت تیم‌های پایه اظهار داشت: آقای زنوزی همواره نظر حرفه‌ای به مقوله تیم‌های پایه دارد و بر این اساس مدیریت باشگاه تمامی امکانات لازم را فراهم کرده است، امیدوارم نواقص موجود نیز به زودی برطرف خواهد شد.

باغ آبادی در پایان اظهاراتش عنوان کرد: بر خلاف برخی گمانه‌زنی و شایعات همانطور که مطرح شد برنامه ریزی ما برای تیم‌های پایه بلند مدت است و امیدوارم امسال نیز با قدرت در تمامی رده ها وارد مسابقات خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز