خبرگزاری کار ایران

حسینی: منتظر تصمیم نهایی درباره لیگ هستیم / نمی‌شود مسابقات نیمه کاره بماند و قهرمان معرفی نشود

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۹۱۶

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران می‌گوید منتظر مشخص شدن وضعیت مسابقات لیگ برتر است.

سیدجلال حسینی کاپیتان اول تیم پرسپولیس شب گذشته مهمان تلفنی برنامه پشت صحنه رادیو تهران بود.

به گزارش ایلنا، سید جلال حسینی کاپیتان اول تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در گفتگو با مصطفی امامی در برنامه پشت صحنه رادیو تهران گفت: شرایط فعلی همان‌طور که برای همه سخت است، برای ما نیز سخت است. به خاطر ویروس کرونا خانه هستیم. در این شرایط یک سری تمرینات انجام می‌دهیم که با تمریناتی که با تیم انجام داشتیم تفاوت دارد.

حسینی ادامه داد: خوشبختانه برنامه تمرین ما طوری است که وزنمان زیاد تغییر نمی‌کند. برای همین در خانه خوب تمرین می‌کنیم که بتوانیم شرایطمان را ایده آل نگه داریم. 

وی در پاسخ به سوال امامی درباره انتشار عکس‌های تمرین پرسپولیس در زمین چمن در این روز‌ها گفت: این عکس خیلی قدیمی است. من صحبت کردم و گفتند مربوط به قبل از بحث قرنطینه بوده است. چند بازیکن دوست و با هم هستند، فکر نکنید چیز خاصی است. بازیکن‌ها باید در خانه تمرین داشته باشند.

در ادامه این گفتگوی رادیویی، حسینی درپاسخ به ناراحتی‌اش از پخش زنده اینستاگرامی شجاع خلیل زاده و علیرضا بیرانوند عنوان کرد: من ناراحت نشدم. اتفاقا در این شرایط قرنطینه، بچه‌ها چالش‌هایی می‌گذارند که مردم را سرگرم کنند. خوشحال شدم که آن‌ها با هم صحبت می‌کنند، مردم هم می‌توانند تماشا کنند و لذت ببرند. این بحث‌هایی است که باعث ناراحتی من نمی‌شود. بحث شوخی جدا است و البته اگر از ادب خارج نشود خیلی بهتر است. اما بچه‌های ما این طور نیستند. خوشحال شدم که خیلی از مردم دیدند. امیدوارم که این کار را ادامه بدهند. 

سید جلال حسینی درباره کمک یک میلیارد تومانی به ستاد مقابله با کرونای شهر انزلی عنوان کرد: با کمک دوستان بود تا بتوانیم این کار را انجام دهیم. فکر می‌کنم و امیدوارم که مسئولین ما هم چنین کارهایی کنند. واقعا الان کاری که مسئولین می‌توانند انجام دهند خیلی مهم‌تر از کار مردم عادی است. امیدوارم که در حال حاضر مسئولین ما بتوانند کارهای بهتری کرده و شرایط را درک کنند. امروز دیدم که شلوع است. این شلوغی‌ها باعث دردسر دوباره برای کادر پزشکی می‌شود. درآمد بعضی‌ها به شکل روزمزد است. نمی‌توان گفت کار نکنید و اجاره نمی‌گیرند. من احساس می‌کنم خیلی‌ها اجاره می‌گیرند، چک را برگشت می‌زنند و کار را برای همه سخت می‌کند.

کاپیتان تیم پرسپولیس درباره تصمیم پایان لیگ اظهار کرد: ما منتظریم که برای پایان لیگ یک تصمیم‌گیری درست کنند. شرایط ما فرق می‌کند. ما با اختلاف ۱۰ امتیاز صدر جدول هستیم و با همه مدعیان پشت سر بازی کردیم. این مدعیان باید با هم بازی کنند و این کار را برای آن‌ها سخت‌تر می‌کند. برای همین شرایط ما بهتر است.

وی افزود: این طور نیست که بگویند بازی انجام نمی‌شود و قهرمان مشخص نمی‌شود. خیلی‌ها در این باره مصاحبه می‌کنند. امیدوارم صبر کنند تا فدراسیون تصمیم بگیرد و همه چیز را بسنجد.

«پشت صحنه» برنامه ای است که یک هفته در‌میان به صورت زنده به تهیه کنندگی امیرحسین ثقفی، با اجرای مصطفی امامی و مجید یحیایی روی آنتن رادیو تهران می‌رود. علاقمندان می‌توانند این برنامه را، این هفته تا چهارشنبه، هر شب ساعت ۲۱ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز به مدت یک ساعت بشنوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز