خبرگزاری کار ایران

اختلاف با بارتومئو بالا گرفت؛

شش عضو هیئت مدیره بارسلونا استعفا دادند

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۹۴۷

شش عضو مستعفی هیئت مدیره بارسلونا پیشنهاد برگزاری انتخاباتی جدید برای برگزیدن یک رییس جدید برای این باشگاه را مطرح کردند.

به گزارش مارکا، پس از این که جوزپ ماریا بارتومئو، مدیرعامل بارسلونا از چهار عضو هیئت مدیره این باشگاه شامل امیلی روسود، انریکه تومباس، سیلویو الیاس و جوزپ پونت خواست بارسلونا را ترک کنند، ماریا تکسیدور و جوردی کالسامیلیا نیز به این چهار نفر پیوستند و استعفای خود را تقدیم باشگاه بارسلونا کردند. متن استعفای این شش عضو هیئت مدیره بارسلونا به شرح زیر است:

بدین وسیله به جوزپ ماریا بارتومئو، رییس باشگاه اعلام می‌کنیم که از سمت خود به عنوان عضو هیئت مدیره بارسلونا کناره‌گیری کرده‌ایم و تصمیم ما غیرقابل بازگشت است. به نقطه‌ای رسیده‌ایم که نمی‌توانیم معیارها و شیوه‌های مدیریتی باشگاه را در مواجهه با چالش‌های مهم آینده به خصوص سناریوهای دوران پسا کرونا را تغییر دهیم. به عنوان آخرین خدمت به بارسلونا، پیشنهاد می‌کنیم به محض فراهم شدن شرایط، انتخاباتی جدید برای ریاست بارسلونا برگزار شود تا باشگاه به بهترین شکل ممکن در مواجه‌ با چالش‌های پیش رو، به پیش برود. از تمام مدیران و کارمندان باشگاه بارسلونا به خاطر حمایت بسیار زیادشان طی دورانی که افتخار خدمت به بارسلونا را داشتیم، تشکر می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز