خبرگزاری کار ایران

مثل بقیه تیم‌ها بلاتکلیف هستیم

پاشازاده: امیدوارم سعادتمند به استقلال کمک کند

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۵۲۴

مهدی پاشازاده می‌گوید همین که بعد از مدتها به جای سرپرست باشگاه استقلال صاحب مدیرعامل شده، اتفاق خوبی است.

به گزارش ایلنا، کاپیتان ملی پوش سابق استقلال با مثبت ارزیابی کردن تحولات این باشگاه و اینکه بعد از مدتها مدیرعامل جدید تیم انتخاب شده عقیده دارد این یک قدم رو به جلو است تا این تیم از بلاتکلیفی مدیریتی در بیاید.

با کرونا چه می‌کنید؟

ما هم مثل سایر مردم درگیر این ویروس خطرناک هستیم. امیدوارم هرچه زودتر این ویروس ریشه کن شود و مردم به زندگی عادی خود برگردند. البته به مردم توصیه می‌کنم که در خانه بمانند و با رعایت اصول بهداشتی به از بین بردن هرچه زودتر این بیماری سرعت ببخشند.

استقلال بعد مدتها صاحب مدیرعامل شد وسعادتمند هم رسما با حضور در باشگاه کارش را شروع کرد. چقدر مدیرعامل جدید رامی شناسید؟

خب ابتدا باید بگویم اینکه بعد از مدتها استقلال صاحب یک مدیرعامل شده خبر خوبی است و اینکه چقدر مدیر جدید را می‌شناسم باید بگویم سعادتمند را از نزدیک نمی‌شناسم اما مطالب خوبی در باره او شنیدم و تصورم این است که او گزینه مناسبی برای این پست است. البته بازهم تاکید می‌کنم باشگاه استقلال مدت زیادی بود، که فاقد مدیرعامل بود و به صورت سرپرستی اداره می‌شد و همین که بالاخره به جای سرپرست یک مدیرعامل کار را در دست می‌گیرد باید این را اتفاق خوبی دانست، به خصوص که این مدیرعامل از بدنه وزارت ورزش است و می‌توان امیدوار بود با حضور او بسیاری از مشکلات حل شود.

پس عقیده دارید این تغییرات می‌تواند خوب باشد؟

البته در این روزها که فوتبال در دنیا تعطیل است، نمی‌توان قضاوت دقیقی در مورد این تحولات داشت اما باید خوشبینانه نگاه کرد و به آینده امیدوار بود.

یعنی می‌توان روزهای خوبی را برای استقلال متصور بود؟

بله چرا که نه. امیدوارم حالا که هم مدیرعامل مشخص شده و هم تیم دارای یک سرمربی جوان، با انگیزه و از خانواده استقلال است، همه هواداران و پیشکسوتان هم پشت تیم باشند و هوای آن را داشته باشند تا بتوان آینده‌ای روشن برای آن ترسیم کرد.

اوضاع در تیم شما چطور است؟

ما هم مثل سایر تیم‌ها و با توجه به شرایط تمرینات را تعطیل کردیم . متاسفانه این بیماری و ویروس باعث شد که مسابقات تعطیل شودو همه بلاتکلیف باشیم. امیدوارم هرچه زودتر تکلیف مشخص شود و به تیم‌ها خبر دهند که چه می‌خواهند بکنند و از چه زمانی مسابقات آغاز خواهد شد .

شما موافق ادامه مسابقات هستید یا تعطیلی آن؟

مسلما موافق ادامه مسابقات هستم اما نه به قیمت اینکه جان بازیکنی و یا عوامل تیم به خطر بیافتد. تیم من در کورس صعود قراردارد و با توجه به 6 بازی باقی مانده این شانس راداریم که به لیگ یک صعود کنیم. مسلما مسابقات تعطیل شود همه تیم‌ها ضرر می‌کنند. برای همین عقیده دارم در صورت حفظ سلامتی و اگر خطر نداشته باشد مسابقات ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز