خبرگزاری کار ایران

واکنش وین رونی به کاهش دستمزد بازیکنان انگلیسی

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۱۵۷

کاپیتان سابق منچستریونایتد ظاهراً از کاهش حقوق بازیکنان شاغل در لیگ انگلیس ناراحت است.

به گزارش ایلنا، پرمیرلیگ لیگ تصمیم گرفت حداقل ۳۰ درصد از دستمزد تمامی بازیکنان شاغل در لیگ برتر انگلیس و چمپیونشیپ را در مبارزه با ویروس کرونا به جهت جلوگیری از رکود اقتصادی باشگاه‌ها کاهش بدهد.

این طرح روز گذشته با اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای انگلیس قرار بود مورد بررسی همه جانبه قرار بگیرد تا در صورت تایید نهایی به باشگاه ابلاغ شود.

در حالیکه که اغلب فوتبالیست‌ها از این طرح استقلال می‌کنند اما ورزشکارانی هم حضور دارند که این رفتار را وظیفه بازیکنان فوتبال نمی‌دانند، برای مثال وین رونی، بازیکن فعلی تیم دربی کانتی که سابقه کاپیتانی تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد را در کارنامه دارد با این طرح مختلف است.

رونی در این باره گفت: مت هانکوک در به روزرسانی روزانه خود در مورد کروناویروس اظهار داشت که بازیکنان لیگ برتر باید یک کاهش دستمزد را در نظر بگیرند. او قرار بود آخرین وضعیت بزرگترین بحرانی را که در طول زندگی ما با آن روبرو بوده‌ایم به ملت ارائه دهد؛ پس چرا دستمزد فوتبالیست‌ها حتی در سرش بود؟ آیا او ناامید بود تا به جای رسیدگی دولت به این همه‌گیری توجه را به سمت خود منحرف کند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز