خبرگزاری کار ایران

بالاتر از رونالدو، کریستیانو و رونالدینیو؛

ژاوی: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۶۱۹

به عقیده ژاوی، لیونل مسی، ستاره بارسلونا بهترین بازیکن همه زمانه است در حالی که رونالدینیو در بین بزرگان قرار دارد.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی رکورددار شش بار برنده توپ طلا است و در کنار کریستیانو رونالدو جزو بزرگان فوتبال امروز محسوب می‌شود. هم تیمی سابق او ژاوی بدون شک ستاره آرژانتینی را بزرگترین بازیکن تاریخ جهان می‌داند.

سرمربی السد قطر خطاب به گلوبو اسپورت گفت: "رونالدینیو در سطح بهترین‌هاست، شاید آن چیزی که او نداشت عدم ثبات" باشد. شاید او در اوج خود از ثبات برخوردار نبود. از نظر من، فقط مسی بالاتر از رونالدینیو به دلیل ثبات چند سال گذشته است."

 ژاوی افزود: "مسی بهترین تاریخ است، اما رونالدینیو با بهترین‌ها است. بقیه را دنبال می‌کنیم. او [رونالدینیو] با بهترین‌ها - با رونالدو مریخی، با کریستیانو رونالدو و مسی در آن گروه است."

مسی در این فصل 24 گل در 31 بازی به ثمر رسانده بود قبل از اینکه فوتبال در سرتاسر جهان به دلیل کروناویروس به حالت تعلیق درآید.

ژاوی، در حال حاضر سرمربی باشگاه قطری السد، با بازگشت به بارسلونا به عنوان سرمربی ارتباط داشته و اخیراً اعلام کرده است که کاری است که او می‌خواهد هنگامی که می‌توانست کنترل کاملی داشته باشد آن را انجام دهد.

ژاوی به روزنامه اسپانیایی La Vanguardia گفت: "من شفاف هستم که می‌خواهم به بارسلونا برگردم، بسیار هیجان زده هستم. اکنون که خودم مربیگری را دیده ام، فکر می‌کنم می‌توانم چیزهایی را برای بازیکنان بیاورم. اما من برای آنها روشن کردم که خودم را در یک پروژه ای دیدم که از صفر شروع شد و تصمیم گیری من در آن بود. من می‌خواهم با افرادی که اعتماد به نفس آنها را دارم، وفاداری با آنها و افراد بسیار معتبری هستند، همکاری کنم.

ژاوی پیش از این تأکید کرده بود که به دست آوردن بیشترین استفاده از مسی برای مربیگری با موفقیت در بارسلونا مهم بود.

ژاوی به آرا گفت: "او بازیکنی است که اگر او را متقاعد کنید، حتی می‌تواند یک مدافع درخشان باشد. او دارای سرعت جسمی و روحی است. او همه چیز را دارد. اگر او را متقاعد کنید که فرار کند، دیگران چه خواهند کرد؟ آنها دو برابر بیشتر فرار می‌کنند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز