خبرگزاری کار ایران

فخرالدینی: بازگشت به تراکتور بهترین اتفاق ممکن برای من بود/ قلعه‌نویی برای سپاهان با من صحبت کرده بود/ کی‌روش با من مشکل شخصی داشت و به تیم ملی دعوتم نمی‌کرد

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۶۵۶

مدافع راست تراکتور از بازگشت به این تیم در سال 98 خوشحال است و امید دارد با این تیم به قهرمانی برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، میلاد فخرالدینی یکی از خرید‌های نقل و انتقالات زمستانی تراکتور بود و با حضورش در این تیم به نوعی به تیم سابقش بازگشت و خودش می‌گوید این بازگشت بهترین اتفاق فوتبالی او محسوب می‌شود و از این بابت خوشحال است. مدافع سابق ذوب آهن با رفتن به تبریز هم خیال خودش از بابت فضای بازگشت به روزهای اوج راحت شد و هم خلاء تراکتور در پست مدافع راست را پر کرد و خیلی زود هم در ترکیب تیم جدید جا افتاد و از همان دیدارهای ابتدایی توانست عملکرد خوبی داشته باشد. گفتگوی متفاوت نوروزی فخرالدینی با ایلنا را می‌خوانید:

 

* سال 98 برای تو چطور بود؟

سال 98 هرجور بخواهیم حساب کنیم برای هیچکس سال خوبی نبود و اتفاقاتی در دل خودش داشت که جنبه عمومی دارد و به اتفاقات شخصی افراد مربوط نیست و به نوعی هم با آن درگیر بودند ولی از طرف دیگر از لحاظ فوتبالی بخواهم بگویم هرچند فراز و نشیب زیادی داشت ولی یک اتفاق خوب برایم در این سال رخ داد و آن هم پیوستن و یا می‌شود گفت بازگشتم به تراکتور بود که بهترین اتفاق فوتبالی ممکن برای من بود از این بابت خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانم برای تراکتور بازیکن مفیدی باشم و خیلی اشتیاق و انگیزه دارم.

 

* انتظارت از سال 99 چیست؟

امیدوارم در مجموع سال بهتری برای همه مردم باشد و اتفاقات تلخ سال 98 را در آن شاهد نباشیم. در درجه اول از شر ویروس کرونا راحت شویم و مردم به زندگی عادی خود برگردند و بعد از آن سایر مشکلات جامعه و مردم برطرف شود. دلم می‌خواهد در این سال با تراکتور موفق باشیم و حداقل یک جام به هواداران هدیه بدهیم.

 

* از چه کسی باید حلالیت بگیری و چه کسی را باید ببخشی؟

من آدمی هستم که سرم به کار خودم است و کاری به کار کسی ندارم. همیشه سعی کردم در زندگی به کسی بدی نکنم و به اصطلاح دین کسی گردنم نباشد و برای همین فکر نمی‌کنم نیازی به عذرخواهی کردن از کسی داشته باشم و از طرفی تا جایی که یادم می‌آید مورد خاصی نبوده که بخواهم کسی را ببخشم و اگر هم کسی در حقم بدی کند به دل نمی‌گیرم و از آن عبور می‌کنم.

 

* اولین بار چه زمانی عاشق شدی؟

من در طول زندگی‌ام تا به حال فقط یک بار عاشق شدم و آن هم سه سال پیش بود که عاشق همسرم شدم و به هم رسیدیم و از این بابت خیلی خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم.

 

* خواننده مورد علاقه و فیلم پیشنهادی؟

زیاد اهل موسیقی نیستم و مگر جایی باشم که موسیقی در حال پخش باشد و بشنوم ولی خودم زیاد دنبال کننده موسیقی نیستم. در مورد فیلم هم باید بگویم بیشتر سریال نگاه می‌کنم و سریال‌های برکینگ بد و بازی تاج و تخت را پسندیدم و توصیه می‌کنم که مردم اگر این دو سریال را ندیدند در این روزهای قرنطینه با آن سرگرم شوند و آموزنده هم هستند.

 

* اگر به فوتبال نمی‌آمدی چکاره می‌شدی؟

من پیش از آمدن به فوتبال کشتی گیر بودم و کلی مقام استانی داشتم و 7 مدال کسب کردم و در کرمان انتظار از من بالا رفته بود ولی مسئولان رسیدگی لازم را به این رشته ورزشی نداشتند و ادامه دادن برایم سخت بود. اگر شرایط مناسب بود در کشتی هم فکر می‌کنم موفق می‌شدم ولی به دلیل مشکلاتی که داشتم باعث شد وارد فوتبال شوم و الان هم از وضعیتم راضی ام و خدا را شکر می‌کنم.

 

* تو با مربیان مختلف کار کردی ولی در چند تیم زیر نظر قلعه‌نویی بودی. ظاهرا به کار با هم علاقه زیادی دارید؟

فکر می‌کنم رکورد کار کردن در تیم‌های مختلف زیر نظر قلعه‌نویی دست من باشد. در مس، تراکتور، ذوب آهن و استقلال با او بودم و فکر می‌کنم شناخت خوبی از هم داریم و همین باعث می‌شود راحت کار کنیم. من در فوتبالم خیلی مدیون قلعه‌نویی هستم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. یکی از چیزهای مهمی که به من یاد داد تایمینگ و زمان حرکت مناسب و پیدا کردن فضاهای خالی خط دفاع حریف بود. او برای سپاهان هم با من صحبت کرده بود ولی با ذوب آهن قرارداد داشتم و البته به خاطر ارادتی که به سعید آذری داشتم در این تیم ماندم و حالا هم در تراکتور خوشحالم و از شرایط راضی هستم.

 

* 10 سال برگردی عقب چه تصمیماتی که گرفتی را تغییر می‌دهی؟

اگر این اتفاق بیافتد خیلی تصمیمات اشتباه در فوتبالم داشتم که دیگر آن را تکرار نمی‌کنم. این تصمیمات اشتباه به فوتبالم ضربه زد و باعث شد مسیر پیشرفتم با سرعت کمتری طی شود و اگر می‌توانستم به عقب برگردم حتما تغییراتی در زندگی فوتبالی‌ام ایجاد می‌کردم.

 

* 10 سال آینده دوست داری در چه شرایطی باشی؟

فکر می‌کنم 10 سال دیگر فوتبالم تمام شده باشد یا سال‌های پایانی آن را در حال سپری کردن باشم. هنوز برنامه‌ای برای بعد از آن ندارم و نمی‌دانم چکار خواهم کرد. به مربیگری علاقه دارم ولی باید ببینم چه پیش می‌آید.

 

* اگر رئیس جمهور شوی اولین اقدامت چه خواهد بود؟

اگر رئیس جمهور شوم سعی می‌کنم اوضاع اقتصادی و معیشت مردم را بهتر کنم. وقتی یک کارگر ساده حقوق 2 میلیونی دریافت می‌کند باید بتواند با آن یک زندگی حداقلی داشته باشد ولی واقعا با این شرایط امکان پذیر نیست. پدر من بازنشسته است و با حقوق 1.5 میلیونی سر می‌کند و واقعا افرادی که در چنین شرایطی هستند اوضاع سختی دارند.

 

* طرفدار کدام تیم خارجی هستی و الگویت چه کسی است؟

من به دلیل اینکه شب‌ها زود می‌خوابم فوتبال خارجی زیاد نمی‌بینم برای همین خیلی به تیم خاصی علاقه ندارم و الگویی هم به آن شکل ندارم. مدتی من را با دنی آلوز مقایسه می‌کردند و به نظرم سبک فوتبالم هم شبیه اوست ولی اینکه بازیکن مورد علاقه من باشد اینطور نیست.

 

* و سوال آخر اینکه به تیم ملی هم فکر می‌کنی؟

من در این سال‌ها می‌توانستم به تیم ملی دعوت شوم ولی کی‌روش با من مشکل شخصی داشت و من را عمداً دعوت نمی‌کرد و حالا با این شرایط کارم برای رسیدن به تیم ملی سخت شده است ولی تلاشم را می‌کنم و اگر قسمت بود کمک می‌کنم و اگر هم نشد آرزوی موفقیت دارم. خوبی اسکوچیچ این است که از دل لیگ برتر به تیم ملی رسیده و احتمال اینکه نگاه ویژه‌ای به لیگ داشته باشد زیاد است. این را هم بگویم که در حال حاضر ترافیک عجیبی در پست دفاع راست در ایران داریم و بیش از 5-6 بازیکن خوب در این پست می‌توانم نام ببرم که در سطح تیم ملی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز