خبرگزاری کار ایران

بختیاری زاده: جسارت فرهاد مجیدی به استقلال کمک می‌کند/ اسکوچیچ از شرایط فوتبال ایران آگاه است

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۳۶۱

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص شایعه حضورش در تیم ملی واکنش نشان داد.

سهراب بختیاری زاده پیشکسوت فوتبال ایران در گفت و گو با ایلنادر خصوص شایعه حضورش در کادر فنی تیم ملی اظهارداشت:از این موضوع اطلاعی ندارم و کسی در این باره با من صحبتی نکرده است.

وی ادامه داد:حضور در تیم ملی هر کشوری افتخاراست و هرکاری از دستم بربیاد برای موفقیت تیم ملی انجام خواهم داد.در این مقطع حساس چه فردی که از نزدیک داخل مجموعه حضور دارد و چه کل جامعه فوتبال همه باید کمک کنند تا تیم ملی به جام جهانی صعودکند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی افزود: بعد از رفتن کی روش و آمدن ویلموتس، وی نتوانست انتظارات را برآورده کند و با توجه به اینکه در این برهه از زمان بازیهای حساسی در پیش داریم حضور اسکوچیچ می تواند مفید باشد. وی از فوتیال ایران شناخت دارد و با روحیات ایرانی ها آگاه است.

بختیاری زاده خاطرنشان کرد: اسکوچیچ در تیم‌هایی که مربیگری کرده عملکرد خوبی داشته است و این نشان می دهد وی تاثیرگذاراست.

مدافع سابق استقلال در خصوص شرایط این تیم بیان داشت: از طریق رسانه ها پیگیر این تیم هستم . باید بگویم جسارت فرهاد قابل تحسین است. یک تیم باکیفیت را تحویل گرفت و توانسته با این همه بازیکن آسیب دیده و محروم نتایج خوبی را کسب کند.استقلال حتی در دیداری که مقابل گل گهرسیرجان داشت و بازنده شد موقعیت های گلزنی زیادی داشت.

وی در خصوص حضور فتح الله زاده در استقلال گفت:حضور ایشان می تواند تاثیرگذارباشد.به هرحال تجربه چندین باره حضور در استقلال به حاجی کمک می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز