خبرگزاری کار ایران

حکم قطعی رونالدینیو امروز صادر می‎‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۹۶۶

ستاره فراموش نکردنی دنیای فوتبال به همراه برادرش روز گذشته به پلیس محلی پاراگوئه درخصو استفاده از گذرنامه‌های جعلی پاسخ دادند.

به گزارش ایلنا و به نقل از republica، دادستان پاراگوئه رونالدینیو گواچو را به خاطر داشتن گذرنامه جعلی متهم نخواهد کرد، اما بازیکن سابق بارسلونا جرمش را پذیرفت و موافقت کرد که با مجازات جایگزین روبرو شود.

مقامات گفتند که رونالدینیو و برادرش و فردی به نام روبرتو آسیس هر دو روز چهارشنبه با اسناد جعلی وارد پاراگوئه شدند. پس از دستگیر شدن توسط ماموران، آنها روز پنجشنبه برای پاسخ به سوالات پلیس حاضر شدند.

فدریکو دلفینو،‌ دادستان این پرونده به خبرگزاری‌ها گفت: این دو برادر تشخیص دادند که مرتکب جرم شده‌اند اما گفتند که آنها ناخواسته این کار را کرده‌اند. ما به دنبال راه حلی جایگزین هستیم که منجر به یک اتهام رسمی نمی‌شود.

یک قاضی تصمیم خواهد گرفت که توصیه دلفینو را در روز جمعه(امروز) قبول کند یا خیر. اگر این کار را انجام دهد، او به عنوان مجازات جایگزین، احتمالاً جریمه‌ای نقدی که باید به یک یک موسسه خیریه محلی پرداخت شود، حکم می‌کند. 

وکیل رونالدینیو، آدولفلو مارین، نمی‌تواند درباره این پرونده صحبت کند. رونالدینیو و برادرش روز چهارشنبه با گذرنامه های برزیلی، فرودگاه گوارولهاوس در سائوپائولو را ترک کردند و به محض سوار شدن به هواپیمای گذرنامه‌های مشابهی از کشور پاراگوئه را دریافت کردند.

این برادران توسط یک فرد ثروتمند به پاراگوئه دعوت شده بودند و روز چهارشنبه برای شرکت در یک همایش کلینیک فوتبال برای کودکان و راه اندازی یک کتابخانه به آنجا سفر کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز