خبرگزاری کار ایران

محمد نوری:

به فرهاد مجیدی کمی زمان بدهیم / استقلال انتظارات را برآورده خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۶۰۱

مدافع سابق استقلال می گوید تجربه موفق مدیریت فتح الله زاده در گذشته شرایط آبی‌ها را تغییر خواهد داد.

به گزارش ایلنا،محمد نوری مدافع سابق استقلال بازگشتن فتح اله زاده به جمع آبی‌ها را به فال نیک گرفته و می‌گوید تجربه موفق مدیریت وی در گذشته شرایط آبی‌ها را تغییر خواهد داد. با مدافع سابق استقلال در خصوص شرایط این روزهای استقلال به صحبت پرداختیم.

بازی‌های لیگ هم به تعویق افتاد در این باره چه نظری داری؟

بهترین اتفاق ممکن این بود که بازی‌هیا لیگ به تعویق بیفتد و بالاخره مسئولان سازمان لیگ قانع شدند که این کار را انجام دهند آن طور که من شنیدم فعلا فقط هفته 22 لیگ کنسل شده است و برای ادامه بازی‌ها باید تصمیم جدید گرفته شود.

سازمان لیگ نگران دیر تمام شدن بازی‌هاست؟

به نظر من ایرادی ندارد که بازی‌ها دیرتر تمام شود زیرا ما مسابقه‌ای در پیش نداریم که بخواهیم بابت آن نگرانی خاصی داشته باشیم. اما از طرف ما لیگ را دیر شروع کردیم و آن موقع زمان را در ابتدای فصل از دست دادیم و نتیجه‌اش همین می‌شود الان نگران دیر تمام شدن بازی‌ها باشیم. امیدوارم یک تصمیم درست برای مسابقات لیگ گرفته شود.

وضعیت استقلال را دنبال می‌کنید؟

به نظر من استقلال کمی بدشانس بوده که نتوانسته در لیگ نتایج لازم را کسب کند زیرا آنها بازیکنان خوبی را در اختیار دارند که می‌تواند این تیم را به موفقیت برساند 

اما آسیب‌دیدگی‌ها و بدشانسی‌های استقلال باعث شد این تیم نتواند در بازی‌هایش نتایج لازم را بگیرد من مطمئن هستم شرایط تیم با بازگشت مصدومان بهتر خواهد شد و این تیم انتظارات را برآورده خواهد کرد.

خیلی‌ها معتقدند مجیدی نتوانسته انتظارات را برآورده کند؟

من با این موضوع موافق نیستم مجیدی تازه ابتدای راه قرار دارد و باید از وی حمایت کرد تا نتایج لازم را به دست بیاورد. او جوان است و با انگیزه در چند بازی اخیرش هم ابزار لازم را در اختیار نداشته که نتوانسته نتیجه بگیرد اما اگر به فرهاد کمی زمان بدهیم شرایط استقلال را تغییر خواهد داد.

فتح اله زاده هم به عنوان سرپرست جدید استقلال منصوب شد؟

فتح اله زاده استقلالی است و دلش برای تیم می‌سوزد من مطمئن هستم استقلال را فتح الله زاده دوباره به روزهای خوبش باز خواهد گشت زیرا که او تجربه مدیریت در استقلال را دارد و این را قبلا ثابت کرده است.

استقلال می‌تواند به یک رتبه خوب در لیگ برسد؟

کار نشد ندارد درست است که استقلال اختلاف امتیازی زیادی با تیم‌ه ای بالانشین خود در جدول دارد اما با یک یا دو بازی شرایط جدول تغییر می‌کند و می‌توان دوباره به صدر جدول رسید البته که نباید این موضوع را فراموش کنیم که الان اختلاف با صدر کمی زیاد شده است و این کار را کمی سخت‌تر می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز