خبرگزاری کار ایران

خرید جدید بارسلونا از همبازی شدن با مسی می‌گوید

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۹۰۹

مارتین بریتویت از همبازی شدن با لیونل مسی و حضور در تیم بارسلونا شگفت زده است.

به گزارش ایلنا، مارتین بریتویت، جانشین لوییز سوارز و عثمان دمبله مصدوم که تا پایان فصل نمی‌توانند آبی اناری پوشان را همراهی کنند، شب گذشته در دیدار بارسلونا مقابل ایبار که با برتری 5 بر صفر همراه بود برای اولین بار در ترکیب حضور یافت.

این مهاجم که از تیم لگانس به بارسلونا ملحق شده است در دقیقه 71 این بازی به جای آنتوان گریزمان به زمین مسابقه وارد شد. او موفق شد در اولین بازی اگرچه در گلزنی موفق عمل نکرده اما یک پاس گل به لیونل مسی بدهد.

او پس از پایان بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود و از اولین تجربه حضور در ترکیب بارسلونا و همبازی شدن با مسی صحبت کرد:

بازی چطور بود: من واقعا خوشحالم.

وقتی وارد ترکیب شدی چطور بود: این رویایی است که به حقیقت پیوسته است، من از همه هواداران جدیدم بسیار خوشحالم. سعی کردم بهترین کاری را که می‌توانم انجام دهم.

نتوانستی گل بزنی: گل زدن در بارسا کار ساده‌ای نیست اما حداقل من تلاش کردم. در آینده بدون شک من گل می‌زنم.

چه احساسی داری: فوق العاده بود یک رویا به حقیقت می‌پیوندند. من کمی عصبی بودم اما واقعاً برای آن انگیزه داشتم. من هم مانند سایر بازیکنان از این پیروزی خوشحالم. هواداران استقبال خوبی از من کردند و افتخار می‌کنم که اینجا هستم. 

بارسلونا: بازیکنان شگفت انگیز هستند. من فقط نیاز به دویدن دارم و نه خیلی بیشتر، حرکات عمیق را انجام می‌دهم، این یکی از اصلی‌ترین خصوصیت‌های من است. 

لیونل مسی: او به من تبریک گفت. می بینید که او یک بازیکن بزرگ است و او می‌خواهد شما خوشحال باشید. من بعد از بغل کردن او لباسم را نخواهم شست. او به من تبریک گفت و این بهترین احساس در جهان بود. می‌بینید که او چندین بار به دنبال من بود. من در این روزهای اول در نیوکمپ واقعاً خوب و خوشحال هستم. اگر 15 روز پیش به من می‌گفتید که قرار است به بارسلونا بیایم مطمئنا باور نمی‌کردم. 

شروع: وقتی که کودک بودم این احساس را داشتم که وقتی بازیکن جدیدی اولین مسابقه خود را انجام می‌دهد باید احساس خاصی داشته باشد و حالا من با استقبال بزرگ هواداران اینجا هستم که شگفت انگیز بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز