خبرگزاری کار ایران

با مهم‌ترین بازی لیگ نوزدهم؛

سپاهان و لشگر مدعیان به دنبال شکست پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۸۳۴

به جز سپاهان، سایر مدعیان لیگ برتر هم به دنبال شکست پرسپولیس در بازی امروز هستند.

به گزارش ایلنا، در روزی که ممکن است به دلیل شیوع بیماری کرونا بازی‌های لیگ بدون تماشاگر برگزار شود یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل در اصفهان برگزار خواهد شد. بازی که می‌تواند نقش مهمی در تعیین سرنوشت لیگ هم داشته باشد.

دیدارهای پرسپولیس و سپاهان همیشه از اهمیت زیادی برخوردار بوده و همیشه سطح حساسیت در رقابت این دو تیم به شدت بالا بود. همین هم موجب شده حتی در بازی‌های غیر مهم اول فصل هم بازی این دو تیم به محلی برای رقابت سخت و درگیرانه بازیکنان در زمین و تماشاگران روی سکوها تبدیل شود.

حالا اما دیدار دو تیم در نیم فصل دوم و در حالی برگزار می‌شود که هر دو تیم در کورس قهرمانی قرار دارند و به پیروزی در این بازی به شدت احتیاج دارند. پرسپولیس انگیزه‌های زیادی برای پیروزی در اصفهان دارد. آنها همه بازی‌های مهم نیم فصل دوم‌شان را انجام داده‌اند و با اختلاف مناسبی در صدر جدول قرار دارند. آخرین سد مهم پیشروی آنها برای تکرار چهارمین قهرمانی همین تیم سپاهان است. اگر پرسپولیسی‌ها بتوانند از اصفهان با امتیاز بیرون بیایند باید امیدوار باشند که سایر بازی‌های غیر حساس فصل را با مدیریت خوبی به پایان ببرند و رکورد تاریخی برانکو را ادامه دهند.

یحیی گل‌محمدی اگرچه از نیمه کار فصل به پرسپولیس آمد اما در همان ابتدای کار در کوران رقابت‌های مهم و سخت فصل قرار گرفت. بازی‌های سخت در پنج هفته نخست و همچنین دو بازی سخت در لیگ قهرمانان آسیا موجب شد تا یحیی از همان بدو ورود در پرسپولیس با روزهای سختی مواجه شود. دیدارهایی که در بعضی از آنها موفق بود و در برخی دیگر ناموفق.

او حالا در آستانه یک دیدار حساس دیگر هم قرار دارد. دیداری که می‌تواند امضای مهمی در راه قهرمانی چهارم و پیاپی پرسپولیسی‌ها باشد. آنها برای این دیدار البته با حواشی هم دست و پنجه نرم می‌کنند. آنها احتمالاً یکی از دو مهاجم خارجی که در نیم فصل و با سروصدای زیاد خریده‌اند را به دلیل مسائل حاشیه‌ای از دست بدهند. همچنین آنها سید جلال حسینی را هم در این دیدار در اختیار ندارند.

در طرف مقابل اما سپاهان هیچ راهی جز پیروزی در این دیدار ندارد. آنها همینطور هم از صدر جدول دور هستند و در بازی‌های ساده‌ای امتیازاتی را واگذار کرده‌اند که ممکن است به زودی حسرتش را بخورند. با این حال به هیچ وجه قصد ندارند چنین بازی حیثیتی را از دست بدهند چرا که پیروزی در این راه نه تنها آنها را در کورس و نزدیک به صدر نگه می‌دارد که رقیب‌شان پرسپولیس را هم در ادامه راه قهرمانی با تهدیدهایی مواجه می‌کند.

سایر تیم‌هایی که به صدر جدول نیم نگاهی هم دارند امیدوارند سپاهان برنده بازی مهم باشد.

 

سامان موحدی راد 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز