خبرگزاری کار ایران

مورینیو : اگر می‌شد همین حالا به پایان فصل و آغاز فصل نقل و انتقالات می‌رفتم

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۵۷۶

سرمربی تاتنهام از روزهای سخت تیمش و مصدومیت‌های متعدد بازیکنان تیمش می‌گوید.

به گزارش ایلنا، شب گذشته مورینیو و شاگردانش در خانه با نتیجه 1 بر صفر مقابل لایپزیش شکست خوردند.

بعد از پایان این دیدار مورینیو به خبرنگاران گفت: من درحال حاضر دارم با شما از یک شرایط کاملا سخت و دشوار صحبت میکنم، اگر قدرت داشتم همین لحظه به یک ژوئن می‌رفتم تا هری کین، سیسوکو، سون ، لاملا و لوکاس مورا را به طور آماده در اختیار داشته باشم، ما در حالی باید روز شنبه مقابل چلسی بازی کنیم که آنها شب گذشته با چیپس و بیسکویت و نوشابه انرژی زا به تماشای بازی ما با لایپزیش نشسته بودند.

وی در ادامه گفت: شما فکر کنید که لیورپول مانه، صلاح و فیرمینو را در اختیار نداشته باشد یا بارسلونا بدون مسی و سوارز و گریزمان بازی کند، ما مهره‌های کلیدی خود را در اختیار نداریم، اما نتیجه بازی 1 -0 شده نه 10 - 0 و این یعنی ما هنوز شانس صعود داریم چون ما اولین تیمی نخواهیم بود که بازی را در خانه 1 بر صفر باخته و سپس خارج از خانه جبران می‌کند و پیروز می‌شود.

این در حالی است سال گذشته تاتنهام در حالی در مقابل آژاکس در یوهان کرایف آرنا به پیروزی رسید و به فینال لیگ قهرمانان صعود کرد که در بازی رفت در خانه با نتیجه 1 بر صفر مقابل تاتنهام شکسته خورده بود.

همچنین مورینیو پیش از این،  2 باری که در مرحله رفت لیگ قهرمانان شکست خورده است در نهایت تیم‌های او حذف شده‌اند و نتوانسته به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند، و نکته جالب‌تر آن است که هر دوبار آن توسط بارسلونا بوده، در سال 2006 هنگامی که مورینیو هدایت چلسی را برعهده داشته و در سال  2011 زمانی که سرمربی رئال مادرید بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز