خبرگزاری کار ایران

دین محمدی: با شناخت از شخصیت مهاجری نساجی را انتخاب کردم / مطهری باید به همین روند ادامه بدهد

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۱۰۹

مربی تیم نساجی مازندران گفت: نساجی هواداران قابل تحسین و پرشوری دارد که دوست داشتم به آنها کمک کنم و بتوانیم تیم نساجی را به جایگاه بهتری برسانیم.

سیروس دین محمدی در گفتگو با ایلنا درباره قبول پیشنهاد باشگاه نساجی مازندران اظهار داشت: قصد داشتم به لیگ یک برگردم و چند پیشنهاد خوب داشتم اما قبول نکردم و دوست داشتم در تیمی حضور داشته باشم که بتوانم آن را به لیگ برتر بیاورم. دوست داشتم به همین مربیگری ادامه بدهم و به همین خاطر چون شخصیت آقای مهاجری را می‌شناختم پذیرفتم که دستیار ایشان باشم.

او ادامه داد: موضوع دیگری که برای انتحاب کردن تیم نساجی کارم را آسان می‌کرد عشق و علاقه طرفداران نساجی و مردم قائمشهر به این تیم است که واقعا هیجان انگیز است. نساجی هواداران قابل تحسین و پرشوری دارد که دوست داشتم به آنها کمک کنم و بتوانیم تیم نساجی را به جایگاه بهتری برسانیم.

دین محمدی درخصوص تجربه اولین جلسه تمرینی در تیم نساجی و آشنایی با بازیکنان گفت: همه چیز خوب بود و بازیکنان هم شرایط خوبی دارند. همه سرحال و شاداب بودند و دوست دارند که با تلاش و زحمت جایگاه بهتری را به دست بیاورند. نساجی پتانسیل زیادی دارد و امیدواریم که بهترین نتایج را در کنار هم به دست بیاوریم.

مربی نساجی درباره همکاری با رضا مهاجری افزود: من علاقه داشتم کار کنم و به هر حال نساجی هم یک تیم لیگ برتری است. چون اخلاق آقای مهاجری را می‌شناختم با شخصیت خوبی که ایشان دارند به همین خاطر همکاری را پذیرفتم و امیدوارم که در کنار هم به نتایج ایده آلی دست پیدا کنیم.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران و استقلال تهران درخصوص ضعف گلزنی تیم نساجی گفت: بعضی اوقات بازیکنان نمی‌توانند بر استرس غلبه و گلزنی کنند که این طبیعی است ولی به مرور زمان با تمرینات خوب و مناسب می‌توان این مساله را برطرف کرد. این مشکل قابل حل است و می‌دانم که در هفته‌های آینده آن را برطرف خواهیم کرد.

دین محمدی درخصوص حضور روح الله باقری، مهاجم سابق استقلال در تیم نساجی بیان داشت: روح الله بازیکن توانمندی است و مدت زیادی است که او را می‌شناسم. اینکه او برای مدتی از شرایط ایده آل دور بوده می‌تواند روی عملکردش تاثیرگذاشته باشد که تلاش او را دیدم و علاقه دارد که برگردد؛ او هنوز سنی ندارد و مطمئنم که در هفته‌های بعدی یکی از بهترین بازیکنان نساجی خواهد بود.

پیشکسوت تیم استقلال تهران درباره مذاکره با مدیران باشگاه نساجی افزود: مدیران باشگاه زحمت زیادی می‌کشند، آقایان حدادیان، امیری و سیف الله پور دوست دارند که این تیم نتیجه بگیرد و می‌دانید که تیمداری در بخش خصوصی مشکلات متعددی دارد. آنها تلاش می‌کنند که مردم قائمشهر را خوشحال کنند و زحمت‌شان جای تقدیر دارد. به نظرم اینگونه افراد باید مورد تقدیر قرار بگیرند چون به ورزش و جوانان این شهر خدمت می‌کنند.

دین محمدی درباره دیدار بعدی نساجی برابر ماشین سازی تبریز گفت: ما دو بازی پیاپی در تبریز برابر ماشین سازی و تراکتور داریم و مطمئنیم که سخت خواهد بود. به نظرم هر تیمی که تلاش بیشتری انجام بدهد موفق خواهد شد. هدف ما این است که با تمام قوا به میدان برویم تا امتیازبگیریم و با دست پر تبریز را ترک کنیم.

مهاجم اسبق استقلال تهران که تمایلی نداشت درباره شرایط آبی پوشان صحبت کند، درباره درخشش امیرارسلان مطهری در خط حمله این تیم همچنین گفت: بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنم اما در حال حاضر مربی تیم نساجی هستم و تمرکزم روی این تیم خواهد بود. درباره مطهری باید بگویم که برای او آرزوی موفقیت دارم و خیلی خوب کار می‌کند؛ او باید همینطور ادامه بدهد و بیشتر به گلزنی خود اهمیت بدهد تا بیشتر گلزنی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز