خبرگزاری کار ایران

امیدواری الاهلی: السومه و بلایلی به استقلال رسیدند

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۰۲۳

مصدومیت تعدادی از بازیکنان اصلی استقلال در این مقطع حساس فصل دردسرساز شده، ولی الاهلی عربستان، حریف فردای این تیم هم اوضاع خوبی ندارد و روزهای بحرانی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش ایلنا، الاهلی که در شروع فصل با برانکو نتایج ضعیفی گرفت، امیدوار بود با کریستین گروس به آرامش برسد، ولی این مربی سوئیسی در بازگشت به تیم سابقش نتایج خوبی نگرفته، به طوری که پس از شکست دو بر صفر جمعه شب مقابل الوحده در لیگ عربستان هواداران خواهان اخراج او شدند.

در این بازی الاهلی نمایش دفاعی ضعیفی داشت و مقابل همسایه‌اش در جدول تن به شکست داد، با این حال گروس در نشست خبری گفت که به دنبال استعفا نیست و با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. الاهلی برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان توانست استقلال تاجیکستان را با یک گل شکست دهد، ولی در بازی اول مقابل الوحده امارات با تساوی یک بر یک متوقف شد.

مشکل بزرگ الاهلی مصدومیت عمر السومه، گلزن سوری بود؛ همان بازیکنی که در شروع فصل با برانکو مشکل داشت و در جنگ قدرت با مربی کروات پیروز شد. روزنامه عکاظ چاپ ریاض نوشته بود: «نه تنها عمر السومه به تمرینات گروهی بازنگشت بلکه یوسف بلایلی، مهاجم الجزایری هم گریبانگیر مصدومیتی غیرمنتظره شده است.»

بلایلی در ثانیه‌های آخر بازی پلی‌آف مقابل استقلال تاجیکستان زننده گل برتری تیمش از روی نقطه پنالتی بود. الاهلی در شروع فصل برای خرید این مهاجم 13 میلیون یورو به باشگاه اسپرانس تونس پرداخت کرد، ولی برای این بازی حساس نمی‌تواند روی او حساب کند.

تلاش پزشکان باشگاه الاهلی در یک روز مانده به این بازی جواب داد و همانطور که مازن بهکلی در نشست خبری پیش از دیدار گفت عمر السومه و بلایلی به این مسابقه رسیده‌اند و می‌تواند الاهلی را همراهی کنند. در این شرایط انتظار می‌رود عبدالفتاح عسیری، هافبک ملی‌پوش این تیم (شماره 10) خطرناک‌ترین تهدید برای استقلال باشد. الاهلی در پایان هفته هجدهم لیگ عربستان پس از الهلال و النصر و با هشت امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین در رده سوم قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز