خبرگزاری کار ایران

فدراسیون با انتخاب اسکوچیچ پاسِ رونالدینیویی داد

نیکبخت: فرهاد در مساوی شدن دربی مقصر نبود/ حق استقلال بود برنده شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۹۶۸

پیشکسوت فوتبال در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی و دربی تهران صحبت کرد.

علیرضا نیکبخت در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دربی پایتخت اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و بعد از مدت‌ها تماشاگران از دیدن یک بازی پر گل و بدون احتیاط از سوی دو تیم لذت بردند و دو مربی جوان و ایرانی که به چیزی جز برد فکر نمی‌کردند شرایط خوبی در بازی رقم زدند و از هر جهت بازی خوبی شاهد بودیم.

وی در مورد اینکه کدام تیم شایسته پیروزی بود گفت: به نظرم حق استقلال این بود که در بازی پیروز شود و از هر جهت شایسته برد بود ولی در بدترین حالت همین نتیجه مساوی باید اتفاق می‌افتاد. استقلال در این بازی بدشانس بود و می‌توانست برتری خودش را حفظ کند و 3 امتیاز را بگیرد.

پیشکسوت فوتبال در مورد حضورش در تمرین استقلال پیش از دربی هم خاطر نشان کرد: من رفتم که دوست خوبم فرهاد را ببینم و از تمرینات استقلال هم لذت بردم. به نظرم شاکله کنونی استقلال همان شاکله زمان استراماچونی است و یک تفاوت وجود دارد و آن هم انگیزه و شور و اشتیاق بیشتر برای نتیجه گیری است.

نیکبخت در مورد انتقاداتی که به تعویض قائدی از سوی فرهاد مجیدی صورت گرفته و آن را مقصر از دست رفتن برتری استقلال می‌دانند هم گفت: من این حرف‌ها را قبول ندارم. هیچکس اندازه سرمربی به تیم نزدیک نیست و از شرایط تیم و بازیکنانش اطلاع ندارد. اگر آرش رضاوند که به زمین آمد عملکرد خوبی داشت همه می‌گفتند مجیدی تعویض طلایی انجام داده است. شاید اگر قائدی هم در زمین می‌ماند استقلال گل دوم را می‌خورد. به نظر من شرایط بازی اینگونه بود و نباید بعد از هر نتیجه دنبال مقصر گشت. ضمن اینکه استقلال چند بازیکن کلیدی خودش را در این بازی نداشت و دست فرهاد خالی بود و اگر بازیکنان همه حضور داشتند شرایط دیگری رقم می‌خورد.

وی در مورد پیوستن اسکوچیچ به تیم ملی و انتقاداتی که از انتخاب او می‌شود هم گفت: واقعاً انتظارش را نداشتم گزینه‌شان اسکوچیچ باشد و هیچکس فکرش را نمی‌کرد سراغ او بروند. به نظرم فدراسیون در انتخاب اسکوچیچ پاس رونالدینیویی داد. نظر خاصی در مورد او ندارم و به هر حال انتخاب شده است و امیدوارم موفق باشد و تیم ملی ما به جام جهانی برود.

مربی سابق سرخپوشان پاکدشت در مورد جدایی از این تیم هم عنوان کرد: مشکل خاصی نبود و من به دلیل مسائل شخصی و درگیری‌هایی که داشتم نتوانستم کمک کنم و عذرخواهی کردم و کنار کشیدم ولی پتانسیل مربی شدن را دارم و مطمئن باشید سال دیگر با یک پروژه دیگر وارد عرصه مربیگری خواهم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز