خبرگزاری کار ایران

احتمال استعفای فرکی در صورت ناکامی مقابل شاهین بوشهر

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۱۲۳

سرمربی تیم فوتبال پیکان در حالی به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می‌رود که طی 8 دیدار گذشته تنها به یک امتیاز دست پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پیکان تهران در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان تیم شاهین شهرداری بوشهر است.

شاهین بوشهر با تساوی بدون گل برابر شهرخودرو در هفته گذشته در حالی وارد مسابقه امروز می‌شود که طی 5 مسابقه گذشته به دو شکست و سه تساوی دست پیدا کرده است تا با 7 امتیاز همچنان در قعر جدول رده بندی ایستاده باشد. 

شاگردان میشو کریستوویچ در صورت پیروزی در بازی خارج از خانه مقابل پیکان می‌توانند جمع امتیازات در لیگ نوزدهم با به عدد 10 برسانند و تنها سه امتیاز با یکی از برترین خط‌ حمله‌های لیگ فاصله داشته باشند.

تیم پیکان به عنوان میزبان بازی امروز طی 17 هفته گذشته تنها 13 امتیاز به دست آورده است و دو پله با قعر جدول رده بندی فاصله دارد. شاگردان حسین فرکی طی 8 مسابقه گذشته به 7 شکست و تنها یک امتیاز دست پیدا کرده‌اند و همین روند نتیجه گیری سبب شده تا آنها فاصله زیاد تا میانه جدول داشته باشند.

طبق گفته‌های محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان در بازی گذشته برابر نساجی که با شکست یک بر صفر این تیم همراه شد به نظر می‌رسد تیم فرکی اگر در بازی امروز به نتیجه‌ای غیر از پیروزی دست پیدا کند تغییرات زیادی در این تیم ایجاد خواهد شد. در صورتی که تیم شاهین امروز به سه امتیاز برسد به احتمال فراوان فرکی از سمت خود استعفا بدهد و نیمکت پیکان را ترک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز