خبرگزاری کار ایران

حمیداوی: باوجود بی‌عدالتی‌های فراوان علیه کشور ایران سربلند شدیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۶۱۸

مالک شهرخودرو خراسان گفت: باوجود خستگی ها و بی عدالتی های فراوان در قبال تیم ما و کشور ما، الحمدلله هر دو نماینده ایران دست پر به ایران باز خواهند گشت.

به گزارش ایلنا، فرهاد حمیداوی پس از پایان بازی برابر السیلیه گفت: بعد از خستگی های فراوان و بی عدالتی های فراوان در قبال تیم ما و کشور ما، الحمدلله هر دو نماینده کشورمان دست پر به ایران باز خواهند گشت و خداراشکر که هر دو تیم شهرخودرو و استقلال هم در امارات و هم در قطر سربلند بازی های خود را به پایان رساندند. 

او ادامه داد: از مجتبی سرآسیایی و کادرفنی و تک تک بازیکنان و مدیرعامل باشگاه و از همه کسانی که زحمت کشیدند تشکر می کنم. این پیروزی هم هدیه به همه مردم ایران، خراسان کبیر و همه مشهدی ها که جایشان در قلب ماست. 

حمیداوی درباره اینکه با توجه به مشکلات مختلف آیا امیدوار به صعود بودند یا خیر گفت: ما همیشه امید داشتیم. دیدیم که یکسری از عزیزان بعد از بازگشت ما از مالزی گفتند که ما دستاوردی نداشتیم و در هواپیما که بودم روزنامه می خواندم دیدم متاسفانه یکسری از دوستان که از مدیران قدیمی فوتبال ما هستند و سال هاست که نه در فوتبال و نه ورزش ایران سمتی ندارند از ما انتقاد کردند که چرا هیچ دستاوردی نداشتیم ولی الحمدلله من فکر می کنم این اتفاق بهترین دستاورد فوتبال ما بود.

مالک شهرخودرو ادامه داد: نماینده های ما کاری کردند که همه مردم ایران خوشحال شوند. تیمی هم که به مالزی رفته بود فقط زحمت کشید. من باید از آقایان علی نژاد، معاون وزیر، ابراهیم شکوری و مدیران عامل استقلال و پرسپولیس تشکر کنم. آنها باعث شدند تا در شرایط بد اقتصادی دل مردم شاد شود. 

حمیداوی در پایان گفت: من خدمتگزار تک تک خراسانی ها علی الخصوص مشهدی ها هستم. حتما انشالله با حمایت امام رضا(ع) حتما انشالله در زمین خودمان و در میان هواداران خودمان بازی را ادامه می دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز