خبرگزاری کار ایران

ترابی: تمام بازیکنان شاکی و ناراحت هستند/ سنگ پراکنی؟ چیزی ندیدم

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۶۴۳

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسی در نیم فصل پولی نگرفته و امیدوارم با تدابیر مدیرعامل باشگاه این مشکلات حل شود.

به گزارش ایلنا، مهدی ترابی بعد از برتری پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی سختی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دادیم ولی خیلی خوشحالم که برنده از زمین خارج شدیم.

وی در خصوص فاصله سرخ‌پوشان با تیم‌های پایین جدول گفت: الان در مورد قهرمانی و مسائل دیگر زود است صحبت کنیم. ان‌شاءالله با کمک کادر فنی و بازیکنان به این مهم دست پیدا می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص درگیری‌هایی که در طول بازی به وجود آمد افزود: فایده ندارد که در مورد این مسئله و داوری صحبت کنم چون بازی تمام شده است. فقط امیدوارم شرایط بهتر شود.

خبرنگاری گفت شما از نظر مالی مشکلات زیادی دارید که ترابی پاسخ داد: چیزی نمی‌توانیم بگوییم. همه شاکی و ناراحت هستند ولی آقای انصاری‌فرد قول داده مشکلات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کند. کسی در نیم فصل پولی نگرفته و امیدوارم با تدابیر مدیرعامل باشگاه این مشکلات حل شود.

وی در خصوص اینکه تاکنون چند درصد دریافت کرده است، گفت:‌ دقیق نمی‌دانم ولی فکر می‌کنم 30 تا 35 درصد قراردادمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت کرده‌ایم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه هواداران دو تیم به همدیگر سنگ‌پراکنی می‌کردند، افزود: من حواسم به این موضوع نبود و چیزی ندیدم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز