خبرگزاری کار ایران

جدیدترین آرای کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۳۱۱

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاهها اعلام کرد.

به گزارش ایلنا،کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاهها اعلام کرد.

آرای صادره به شرح زیر است:

*در پی شکایت علی طهماسبی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ 72 میلیون و 474 هزار ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد به انضمام پرداخت یک میلیون و 579 هزار و 930 ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید. (رای قطعی است)

*با توجه به شکایت احمد کعبیان پور از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت 460 میلیون ریال بابت قرارداد پرداخت نشده به انضمام پرداخت 10 میلیون و 28 هزار ریال در حق خواهان محکوم شد.

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت علی نظری از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 328 میلیون و 500 هزار ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد مورخ 10 دی ماه 97 و مبلغ 220 میلیون ریال بابت پاداش مکتوب در قرارداد که جمعا به میزان مبلغ 548 میلیون و 500 هزار ریال به انضمام مبلغ 11 میلیون و 957 هزا رو 300 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پی شکایت محمدحسین باباگلی از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 40 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 22 میلیون و 672 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز