خبرگزاری کار ایران

اعلام نفرات برتر هفته نهم لیگ دسته یک تیراندازی بانوان کشور

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۶۱۹

هفته نهم لیگ دسته یک تیراندازی بانوان با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر همراه بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، بیش از 100 ورزشکار در این هفته به میزبانی تیم مقاومت پا به رقابت گذاشتند که در بخش تیمی رشته تفنگ بادی، تیم‌های هیات قم، دانشگاه آزاد، امید صدرا، پردیسان، برلیان 22 و مقاومت در برابر تیم‌های اسپوتا، هیات کرمان، پارس جم، هیات مازندران، هیات همدان و تیگرا به پیروزی دست یافتند.

در رشته تپانچه بادی نیز، هیات قم، هیات کرمان، امید صدرا، هیات مازندران، ارسنجان فارس و مقاومت با برتری بر تیم‌های اسپوتا، دانشگاه آزاد، آتی تابناک، رایمون، هیات همدان و تیگرا به پیروزی رسیدند.

همچنین در فینال رشته تفنگ بادی، نساء پاریاب از دانشگاه آزاد، نگار قهرمانی از برلیان 22 و نیلوفر محسنی فر از مقاومت به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در رشته تپانچه بادی، فاطمه حسینی از مقاومت، زهرا صفری از ارسنجان فارس و شقایق مرادی زاده از هیات همدان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

شایان ذکر است مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان، رضا ملک محمدی دبیر، سید جعفر حسینی رییس سازمان لیگ و جمعی از مربیان و سرپرستان تیم‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز