خبرگزاری کار ایران

برخوردار رئیس هیات کاراته قم شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۶۸۷

علیرضا برخوردار به عنوان رئیس هیات کاراته استان قم انتخاب شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، مجمع انتخاباتی هیات کاراته قم چهارشنبه هفته گذشته 25 دی ماه به ریاست سید حسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته و حضور رسول منعم، رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان قم و سایر اعضای مجمع در محل اداره کل این استان برگزار شد.

پس از رای گیری، در دور نخست انتخابات، علیرضا برخوردار 7 رای و محمد مهدی سلطانی 5 رای کسب کردند و 3 رای نیز سفید به صندوق انداخته شد بود تا انتخابات به دور دوم کشیده شود. در دور دوم نیز آرای اخذ شده به همان ترتیب دور اول بود.

این اتفاق موجب گردید که فدراسیون و مدیرکل استان قم برای معرفی رئیس جدید از معاونت ورزش قهرمانی استعلام بگیرند تا رای نهایی درباره انتخابات اعلام شود.

پس از بررسی‌های صورت گرفته از سوی شورای امور مجامع معاونت قهرمانی و دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، امروز اعلام گردید که چون علیرضا برخوردار در دور دوم بالاترین رای را کسب کرده، ایشان به عنوان رئیس هیات کاراته استان قم معرفی می‌شود.

بدین ترتیب علیرضا برخوردار با کسب 7 رای به عنوان رئیس هیات کاراته قم انتخاب شد. حکم برخوردار امروز از سوی سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته اعلام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز