خبرگزاری کار ایران

اگر حاشیه‌های استقلال جمع شود فرهاد موفق می‌شود

نازی شفیعی: یک سرپرست چه خصوصیاتی باید داشته باشد که سعید ندارد؟

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۴۲۹

همسر زنده‌یاد ناصر حجازی معتقد است سعید رمضانی کارنامه قابل قبولی در فوتبال ایران دارد.

به گزارش ایلنا،نازی شفیعی همسر زنده‌یاد ناصر حجازی معتقد است سعید رمضانی کارنامه قابل قبولی در فوتبال ایران دارد و می‌تواند از عهده مسئولیت‌های نیمکت استقلال بربیاید. وی که از انتقادات پیرامون این موضوع دلخور بود پاسخگوی سئوالات ذیل بود.

دامادتان سعید رمضانی به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شد در این باره صحبت کنید؟

به هر حال تصمیم خوبی بود که سعید گرفت اما دیدم متاسفانه انتقادات زیادی از این انتخاب صورت گرفته است چه اشکالی دارد که سعید سرپرست استقلال شود. ناصر زمانی که زنده بود اجازه دخالت به کسی را نمی‌داد الان هم فرهاد همین رفتار را انجام می‌دهد.

گویا از انتقادات ناراحت شده‌اید؟

یک جا خواندم نوشته‌اند خانواده حجازی یک مثلث در شمس‌آباد تشکیل داده‌اند آخر این چه حرفی است اگر این کار را می‌کردم الان خانه‌‌ام زعفرانیه بود 40 سال در شمس آباد سکونت نمی‌کردم. سعید کاپیتان راه‌آهن، استقلال خوزستان بوده و در  تیم‌های بزرگی چون سپاهان و ذوب‌آهن بازی کرده روابط اجتماعی خوبی دارد و به نظر من یک سرپرست دیگر چه خصوصیاتی باید داشته باشد.

شما می‌دانستید که قرار است سعید سرپرست استقلال شود؟

از طریق خود سعید در جریان این موضوع بودم با او یک ساعت صحبت کردم و به او می‌توانیم از عهده این کار بربیاییم و او هم گفت مشکلی از این بابت ندارم به نظرم او باید مدرسه فوتبالش را کنار بگذارد و کمی کارهایش را سبک‌تر کند.

با فرهاد تلفنی صحبت نکردید؟

فرهاد سالی دو بار آن هم تولدم باشد و یا مناسبتی در پیش باشد اما فتح‌اله زاده و مهدی رحمتی هر چند ماه یک بار باهم صحبت می‌کنیم بعد از انتخاب سعید هیچ تماسی با فرهاد نداشتم.

فکر می‌کنید چرا چنین صحبت‌هایی پشت سر رمضانی به وجود آمده است؟

برای خود من هم سئوال است ناصر می‌گفت در فوتبال جنایت است که بخواهی با رفاقت کاری انجام بدهی یادم است ناصر در بیمارستان بود یک روز یک نفر گفت می‌خواهم ناصرخان را ببنیم ما هم قبول کردیم او وقتی ناصرخان را دید از جیبش یک پاکت پول درآورد و گفت می‌خواهم شما سفارشم را بکنید تا بتوانم در تیم امید استقلال حضور داشته باشم تا برایم کارنامه شود. ناصر پاکت او را پس داد و گفت اگر من این کار را بکنم حق یک جوان دیگر را خوردم.

پیش‌بینی‌تان از عملکرد فرهاد در استقلال چیست؟

 به آینده استقلال خوشبینم اگر حاشیه‌های استقلال جمع شود فرهاد می‌تواند بهترین نتایج را با استقلال کسب کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز