خبرگزاری کار ایران

اگر پشت فرهاد را خالی نکنند در استقلال موفق می‌شود

نیکبخت: در مربیگری اهداف بزرگی دارم

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۴۱۳

بازیکن سابق استقلال معتقد است فرهاد مجیدی می‌تواند در این تیم نتیجه بگیرد.

به گزارش ایلنا،علیرضا نیکبخت بازیکن سابق استقلال معتقد است فرهاد مجیدی می‌تواند در این تیم نتیجه بگیرد و استقلال به روزهای اوجش برگردد به شرطی که شرایط را برای او فراهم کنند و از او حمایت کنند تا بتواند برنامه هایش را در استقلال پیاده کرده و نتایج خوبی کسب کند و حتی اگر امسال هم نتوانست قهرمان لیگ شود هواداران نگران نباشند و همچنان از فرهاد و استقلال حمایت کنند.

در مورد حضور فرهاد مجیدی در استقلال چه نظری دارید؟

اگر بگذارند فرهاد کار کند می‌تواند این تیم را درست کند. بالاخره باید مربیان جوان کارشان را شروع کنند و فرهاد هم می‌تواند موفق باشد و کمکش کنند تا به موفقیت برسد.

مجید نامجو مطلق به عنوان دستیار مجیدی چه تاثیری می‌تواند در این تیم داشته باشد؟

من با آقا مجید کار نکرده ام اما به لحاظ اخلاقی و فنی خیلی تعریف او را شنیده ام و امیدوارم با این افرادی که در تیم جمع شده‌اند استقلال به روزهای اوجش برگردد.

با توجه به نتایج خوبی که استراماچونی گرفت، فرهاد زیر فشار هواداران نخواهد بود؟

هر مربی که به تیم می‌آید باید به او بها بدهند و سریع انتظار نتیجه نداشته باشند. فرهاد باید زمان داشته باشد تا بتواند برنامه هایش را در تیم پیاده کند و نتیجه بگیرد. زمان شفر تیم کجای جدول بود؟ به شفر زمان دادند و به مرور تیم در جدول بالا آمد. امیدوارم فرهاد موفق باشد چون از خانواده استقلال است.

به عنوان دوست و همبازی قدیمی فرهاد مجیدی چه توصیه‌ای برای او دارید؟

من توصیه‌ای ندارم و در حدی نیستم به آقا فرهاد توصیه کنم. من در حال حاضر تیم دارم و نمی‌توانم در مورد تیم دیگری صحبت کنم و توصیه‌ای داشته باشم. همیشه برای استقلال آرزوی موفقیت دارم.

در مورد محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا چه نظری دارید؟

این اوج نامردی است و نهایت ضعف کنفدراسیون فوتبال آسیا را نشان می‌دهد که تیم‌های ایرانی را تحت فشار قرار می‌دهند. امیدوارم فدراسیون فوتبال این قدرت را داشته باشد تا با چنین ناهنجاری هایی بجنگد.

گویا تیم‌های ایرانی قصد دارند با این تصمیم از لیگ قهرمانان آسیا انصراف بدهند. در این رابطه چه نظری دارید؟

انصراف کار درستی نیست که میدان را برای عربها خالی کنیم تا جای تیم‌های خوب ما قرار بگیرند. باید از روش دیگری استفاده کنیم و مدیران ما با این ناهنجاری‌ها بجنگند و از کنفدراسیون امتیاز بگیرند. کشور ما امن است و نباید تیم‌های ما را تحت فشار بگذارند.

اگر با انصراف مخالف هستید بهترین راهکار برای اتمام چنین وضعیتی چیست؟

باید فدراسیون ما آنقدر قوی باشد که به خودشان اجازه ندهند چنین حرفهایی را بزنند. این تصمیمات ظالمانه است و دارند از آب گل آلود ماهی می‌گیرند. اینها ناامنی را بهانه کرده‌اند و فدراسیون هم شل گرفته است و چنین مشکلی پیش آمده است. باید مقابل آنها ایستاد و مقابله کرد. قدرت عربها در کنفدراسیون فوتبال آسیا زیاد است و ما متاسفانه مدتی است که عقب نشینی کرده ایم.

استقلال در آسیا می‌تواند با فرهاد مجیدی نتیجه بگیرد؟

الان زود است در موردش حرف بزنیم. من خیلی به این تیم امیدوارم و فرهاد هم مربی جوانی است و اگر پشت او را خالی نکنند در آسیا می‌تواند نتیجه بگیرد.

امسال در لیگ برتر از فرهاد مجیدی انتظار قهرمانی دارید؟

زود است در مورد این مسائل صحبت کنم. فرهاد نماد باشگاه استقلال است و باید شرایط طوری فراهم شود تا با خیال راحت کار کند و موفقیت او دور از دسترس نیست و می‌تواند نتیجه بگیرد.

در این شرایط چه انتظاری از هواداران استقلال دارید؟

هواداران همانطور که تا الان پشت تیم بوده‌اند تا آخر بمانند و اگر حتی امسال قهرمانی به دست نیاید دست از حمایت نکشند و همچنان منار تیم باشند و از استقلال حمایت کنند.

در حال حاضر تجربه جدیدی به عنوان مربی در فوتبال کسب می‌کنید. دنیای مربیگری چطور است؟

 

فوق العاده است. شرایط مربیگری با دوران بازیگری خیلی فرق دارد و شرایط خیلی خوبی است. البته مسولیت این کار هم زیاد است چون مسولیت یک تیم برعهده ما است. در این مدت اصلا طرز فکرم نسبت به دوره‌ای که بازی می‌کردم خیلی فرق کرده است.

در دنیای مربیگری چه هدفی را دنبال می‌کنید؟

من آدم بلند پروازی هستم کنار عنایتی تجربه کسب می‌کنم. از عنایتی تشکر می‌کنم چون ما همشهری و دوست هستیم اما این فرصت را به من داد تا چیزهای زیادی در دوران مربیگری یاد بگیرم و امیدوارم با این کادر فنی به لیگ برتر بیاییم و در لیگ برتر هم موفق باشیم.

به سرمربیگری استقلال هم فکر می‌کنی؟

من به همه چیز فکر می‌کنم. همانطور که کسی فکر نمی‌کرد در آن استقلال پرمهره فیکس بازی کنم در مربیگری هم آدم بلند پروازی هستم و اهداف بزرگی دارم و به هدایت استقلال در آینده هم فکر می‌کنم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز