خبرگزاری کار ایران

خوشحالم ارسلان به آرزویش رسید و استقلالی شد

عباسی: پیشنهاد داشتم ولی باشگاه اجازه جدایی نداد/ مطمئنم با رادولوویچ به روزهای اوج برمی‌گردیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۴۶۷

مهاجم ذوب آهن در مورد شرایط این تیم با سرمربی جدید و تغییرات نیم فصل صحبت کرد.

محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حضور سرمربی جدید روی نیمکت ذوب آهن اظهار داشت: خدا را شکر که سرمربی جدید هم بالاخره انتخاب شد و از بلاتکلیفی درآمدیم. البته تمرینات ما به طور منظم زیر نظر آقای استکی و صلصالی انجام می‌شد ولی خب انتخاب سرمربی جدید هم موضوع مهمی بود و باید در فرصت باقی‌مانده تا شروع بازی‌ها خودمان را با تفکرات رادولوویچ تطبیق دهیم.

وی در مورد اینکه طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی به ذوب آهن ضربه می‌زند یا نه هم گفت: بله خب اتفاق خوبی نبود که سرمربی جدید انقدر دیر معرفی شود ولی باشگاه در این مدت در حال بررسی بود و نمی‌خواست با یک انتخاب عجولانه تصمیم اشتباهی بگیرد. تیم در شرایط حساسی است و برای همین این دقت و وسواس در انتخاب سرمربی طبیعی بود. این هم که با برخی از گزینه‌های داخلی مثل آقای دایی در نهایت به توافق نرسیدند هم کمی زمان از ما گرفت ولی بازهم خدا را شکر سرمربی جدید انتخاب شده و کارمان را شروع کردیم.

وینگر ذوب آهن در مورد تغییرات این تیم در نیم فصل هم عنوان کرد: 5-6 بازیکن از جمع ما جدا شدند که همه نفرات خوبی بودند و برایشان در تیم‌های جدید آرزوی موفقیت دارم و 3 بازیکن هم اضافه کردیم که مطمئنم می‌توانند به تیم کمک کنند و بازیکنان خوبی هستند.

عباسی در مورد جدایی ارسلان مطهری هم اظهار داشت: ارسلان دوست خوب من است و رابطه صمیمانه‌ای با هم داشتیم. کلاً در ذوب آهن یک جو دوستانه و صمیمی وجود دارد. من برای او خوشحالم که به آرزو و خواسته قلبی‌اش رسید و همه می‌دانستند چقدر استقلال را دوست دارد و امیدوارم در تیم جدیدش موفق باشد، البته به جز بازی با ذوب آهن.

وی در مورد رفتن فخرالدینی هم گفت: میلاد هم دوست خوبم بود و از بازیکنان خوب ذوب آهن بود و چند سال خوب را در اینجا داشت ولی خب شرایطش جوری بود که می‌خواست جدا شود و برای او هم به جز بازی با ذوب آهن در تراکتور آرزوی موفقیت دارم.

وینگر ذوب آهن در مورد گلر لبنانی که به این تیم اضافه شده هم اظهار داشت: شناختی روی او ندارم و 2 روز است که در تمرینات حاضر می‌شود ولی رزومه خوبی دارد و حتماً بازیکن توانمندی است که جذب شده است.

عباسی در مورد کار زیر نظر رادولوویچ هم خاطرنشان کرد: او مربی بسیار سختگیری است و به نظم و دیسیپلین اهمیت زیادی می‌دهد و در همین 2-3 روزی که زیر نظر او تمرین کردیم تاثیرش را دیدیم و مطمئنم شرایط متفاوتی را در نیم فصل دوم رقم خواهیم زد.

وی در مورد جایگاه ذوب آهن در پایان فصل هم گفت: مطمئنم از این شرایط خارج می‌شویم و انگیزه زیادی داریم تا با کسب نتایج خوب به رتبه‌های بالای جدول برسیم و جایگاهی در خور نام ذوب آهن کسب کنیم.

بازیکن ذوب آهن در مورد پیشنهادات خودش در نیم فصل هم خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی بود ولی خب من با باشگاه 1.5 سال دیگر قرارداد دارم و پیشنهاداتی که می‌شد را به باشگاه ارجاع می‌دادم و دیگر بعدش نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتاد ولی اینکه هنوز در ذوب آهن هستم نشان می‌دهد باشگاه با فروش من مخالف بوده است.

عباسی در مورد اینکه او مثل سایر بازیکنان بند فسخ در قراردادش داشت یا نه، گفت: نه من چنین بندی در قراردادم ندارم و از قرارداد سایر بازیکنان هم خبر ندارم که چنین بندی در آن وجود داشت یا نه.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز