خبرگزاری کار ایران

منادی: فوتبالم را مدیون سایپا هستم/ تصمیمم در ابتدای فصل عجولانه بود

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۶۷۸

گلر جوان سایپا از بازگشتش به جمع بازیکنان این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد اکبر منادی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه سایپا با بیان اینکه فوتبالم را مدیون سایپا هستم و امروز خوشحالم که بار دیگر بهم اعتماد شد تا پیراهن این باشگاه را بر تن کنم به روابط عمومی باشگاه سایپا گفت؛ من به خانه ام برگشته ام، خانه ای که فوتبالم را مدیون آن هستم، از سن نوجوانی در این باشگاه توپ زده و در تمامی رده های سنی آن بازی کرده ام.

حسین منادی درباره علت جدایی خود در ابتدای فصل گفت؛ این یک تصمیم عجولانه بود و امروز خوشحالم که آقای صادقی بار دیگر برایم بزرگی کردند و مرا پذیرفتند و فکر میکنم وظیفه ام سخت تر از گذشته شده است و تمام تلاشم را می کنم پاسخ این اعتماد و لطف آقای صادقی و باشگاه سایپا را بدهم.

دروازه بان خوش قامت نارنجی پوشان تهرانی ادامه داد؛ برای تیم شهرخودرو و مردم خراسان آرزوی موفقیت دارم چرا که خاطرات خوبی را برایم رقم زدند و همچنین از سید هم ممنونم که در این مدت  مانند بردار بزرگتر تجربیاتش در اختیارم قرارداد.

منادی در رابطه هم همبازی شدنش با مهدی رحمتی گفت؛ خب سید دروزاه بان بزرگی هست که در تیم ملی و استقلال مرد شماره یک بوده است و اتفاقا شایعاتی زیادی بود که او هم به سایپا می آید، چرا که سایپا باشگاه دارای ساختار و مدیریت قوی است و آرزوی هر فوتبالیستی توپ زدن در محیطی آرام و با نظم است که من از همبازی شدن دوباره با او استقبال می کنم.

حسین منادی درباره کار کردن با اشکان نامداری گفت؛ افتخار شاگردی ایشان را تا به حال نداشته ام اما از شاگردانشان تعاریف زیادی از ایشان شنیده ام و امیدارم عملکردم در سایپا به گونه ای باشد که ابتدا به ترکیب اصلی و سپس به تیم ملی راه یابم.حسین منادی در پایان خاطرنشان کرد؛ مطمئناً بازگشت و حضورم در باشگاه سایپا یک اتفاق مبارک در زندگی ام بوده و باید قدر این اعتماد آقای صادقی و باشگاه را بدانم و از امروز تمرکز و ذهنم فقط تمریناتم است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز