خبرگزاری کار ایران

گرشاسبی: وضعیت پیکان بتهر می‌شود/ باید مدیران را بر اساس عملکرد انتخاب کنند، نه بازنشستگی!

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۳۳۶

رئیس هیئت مدیره باشگاه پیکان درباره حضورش در این تیم، کار در پرسپولیس و قانون بازنشستگی در ورزش حرفه ای صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی رئیس هیئت مدیره باشگاه پیکان بعد از شکست این تیم مقابل تراکتور گفت: ما تازه به این پیکره باشگاه اضافه شده ایم. انشاالله با جلساتی که می گذاریم، بهتر به وضعیت تیم برسیم.

او درباره احتمال جدایی برخی بازیکنان از پیکان گفت: خودتان می دانید مرحله اول سرمربی و کادر فنی هستند که باید تصمیم بگیرند چه بازیکنی بماند و چه بازیکنی برود. معمولا مرسوم نیست که هیئت مدیره در کار کادر فنی دخالت کنند.

گرشاسبی درباره برنامه برای تغییر کادر فنی پیکان هم گفت: تا این لحظه چنین برنامه ای نداشته ایم. فقط برنامه تقویت تیم است، به خصوص از نظر روحی روانی که داریم برنامه ریزی می کنیم تا آن بخش بیشتر انجام شود.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در مورد تفاوت های کار در این تیم و پیکان و نقشه های خود برای آینده پیکان گفت: اولا که نمی شود این ها را با هم مقایسه کرد، ولی زمانی هم که حکم گرفتیم و به پرسپولیس رفتیم، در رده شانزدهم جدول بود. باید کار انجام بدهیم و در کل پرسپولیس با پیکان زمین تا آسمان تفاوت دارد. پرسپولیس یک دوپینگ طبیعی و روحی دارد که هوادارانش هستند که مثل توپ پشت این تیم هستند. در سختی ها و آسانی ها حتی جلوتر از مدیران باشگاه حرکت می کنند. انشاالله برای پیکان هم برنامه ریزی شود تا در شان جایگاه خود باشد.

گرشاسبی درباره یکی از اظهار نظرهایش پیرامون جدا کردن وی از پرسپولیس به محض ورود 70 میلیارد به باشگاه گفت: قبلا هم گفته بودم که پاداش آسیایی تا زمانی که من مدیرعامل بودم، وارد باشگاه نشد. زمانی که ما بودیم، سختی ها و خاکریزهای اصلی را پشت سر گذاشتیم و وارد یک اتوبان با شیب پایین شدیم که دیگر خارج شدیم.

او درباره چگونگی کار در پیکان با وجود قانون منع به کار گیری بازنشستگان گفت: من این را جلوی همه شما می گویم. کسانی که قانون بازنشستگی در ورزش حرفه ای و قهرمانی را گذاشتند، خیانتی کردند که در تاریخ به نامشان ثبت خواهد شد. ملاک باید ارزیابی عملکرد باشد که متاسفانه نیست. ملاک این است که فلان شخص کجا آمده تحویل گرفته، کجا قرار دارد و کجا می خواهد برود. اگر این شکلی باشد، هر کسی جرات نمی کند مدیریت ورزشی را قبول کند. چون عملکردها رصد نمی شود، هر کسی به خودش جرات می دهد بیاید. بعضی ها هم از بیرون می آیند و موفق هستند ولی به هر حال نباید هر کسی به خودش اجازه دهد که وارد مدیریت ورزش شود. همانطور که هر کسی جرات ندارد رئیس بیمارستان یا مدرسه شود یا پست در وزارت نفت بگیرد. در ورزش هم باید اینقدر محکم برخورد شود و اجازه ندهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز