خبرگزاری کار ایران

پوچتینو: می‌خواهم به اروپا برگردم / باید چند روز آرام باشم

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۳۵۰

سرمربی سابق تاتنهام می‌گوید برای بازگشت به فوتبال اروپا برنامه ریزی می‌کند و قرار نیست در فوتبال آرژانتین سرمربیگری کند.

به گزارش ایلنا، مائوریسیو پوچتینو به تازگی از سرمربیگری تاتنهام برکنار شده است. این سرمربی آرژانتینی که شایعاتی مبنی بر بازگشتش به لیگ برتر انگلیس مطرح شده به آرژانتین سفر کرده و تماشاگر دیدار بین تیم‌های نیولز اولد بویز بود. 

پوچتینو در گفت و گو با فاکس اسپورت درباره آینده‌اش صحبت کرد: "زمان زیادی برای هضم آنچه اتفاق افتاده، نگذشته است. اولین تصمیم این بود که به آرژانتین بیایم، به خانه‌ام برگردم، با مردم روبه رو شوم، به دیدار دوستان بروم ... و به امید بازگشت به اروپا برای تصمیم گیری درباره آینده. بهترین تصمیم این بود که برای قطع ارتباط 10 روز به آرژانتین بیایید. در این سن کسی به زمان زیادی برای فراموش کردن احتیاج ندارد. من منتظر پیشنهادها هستم و برای شنیدن آنها آماده‌ام. "

این سرمربی درخصوص دیگو مارادونا گفت:" من از این فرصت استفاده می‌کنم تا به مارادونا بگویم آیا می‌توانم او را در آخر هفته ببینم یا نه... می‌دانم که او همینجا در روزاریو بود. و همچنین با من در لندن. اگر آنها در لا پلاتا بازی کنند، من تمام تلاش خود را خواهم کرد تا کنار او باشم و او را در آغوش بگیرم."

علاوه بر این، اودیدگاهش را در مورد فوتبال آرژانتین اعلام کرد: "پیگیری فوتبال آرژانتین از لندن برای من دشوار بود. من مسابقات را برخی اوقات را دیده ام. قضاوت دشوار است. ریور، بوکا و سایر باشگاه‌هایی که بسیاری از فینال‌های آمریکای جنوبی را نیز بازی کرده‌‌اند، با فوتبال برزیل بهترین فوتبال منطقه را به نمایش گذاشته‌اند. در اینجا بازیکنان فوتبال قابل صادرات هستند. کیفیت و رقابت، اصلی ترین ویژگی‌های فوتبال آرژانتین است. 

پوچتینو درباره حضور دوباره در فوتبال انگلیس گفت: "در حال حاضر، بازگشت به اروپا در ذهن من است. فکر کردن درباره یک پروژه در آرژانتین برایم دشوار است. برای خانواده، من هنوز به فکر فعالیت در اینجا نیستم. حالا باید چند روز آرام باشم و ببینم چه اتفاقی می‌افتد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز