خبرگزاری کار ایران

اینفانتینو: جام جهانی قطر بدون تبعیض برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۸۴۸

رئیس فیفا جیانی اینفانتینو قول می‌دهد جام جهانی 2022 "بدون تبعیض" در قطر برگزار شود.

به گزارش ایلنا، رئیس فیفا، جیانی اینفانتینو قول داده است که جام جهانی به میزبانی کشور قطر "فراگیر" و "بدون تبعیض" در سال 2022 برگزار شود.

دقیقا سه سال تا زمان شروع جام جهانی در دوحه زمان باقی مانده است و تصمیم گرفتن درباره میزبانی این کشور از همان ابتدا بحث برانگیز بود. تحولات اخیر به دلیل اتهامات مربوط به رشوه خواری، سابقه حقوق بشر این کشور، افزایش دما و ضرورت تنظیم مجدد تقویم جهانی فوتبال برای پذیرایی از جام جهانی زمستان مشکلاتی است که در حال حاضر این مسابقات را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

با این حال، اینفانتینو - با استناد به آخرین جام جهانی که در روسیه برپا شد، که در آن ترس‌هایی از قبیل نژاد پرستی وجود داشت - اطمینان دارد که این رویداد بدون نقص به اجرا در خواهد آمد.

وی گفت: "از هر هوادار استقبال می‌شود و این تنها رئیس فیفا نیست که می گوید، بلکه یک تعهد کامل از طرف شرکای ما در قطر است. مطابق اساسنامه و سیاست‌های ما، این وظیفه ماست که از جام جهانی بدون تبعیض اطمینان حاصل کنیم و در سال‌های گذشته که ما کار کرده ایم، با همکاری قطر، در یک لیست از اقدامات که یک تجربه فراگیر را برای همه تضمین می‌کند، تهیه شده است. پیش از جام جهانی روسیه نیز سؤالاتی پیش آمد و ما هیچ موردی از تبعیض را نشنیدیم، نتیجه مثبتی که ناشی از کار انجام شده در پیش از این رویداد و توانایی حضور در جام جهانی برای جمع کردن مردم است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز