خبرگزاری کار ایران

ناکامی تبریزی در استقلال و شایعه بازگشت به ذوب‌آهن

گل زن در اصفهان، بحران‌زده در تهران

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۳۹۵

تبریزی فصل گذشته هم آمار خوبی نداشت اما بااین‌وجود با 5 گل زده در لیگ و 2 گل زده در لیگ قهرمانان آسیا( به العین امارات والسدقطر) بهترین گل زن استقلال در لیگ هجدهم شد

به گزارش ایلنا، احتمال استقلالی شدن ارسلان مطهری در نقل و انتقالات نیم‌فصل، با شایعه بازگشت مرتضی تبریزی به ذوب‌آهن هم‌زمان‌شده است و چه‌بسا همان‌طور که پیش‌ازاین هم اشاره کردیم دو باشگاه بر سر معاوضه 2 بازیکن به توافق برسند.

شماره 11 استقلال که در آخرین روزهای نقل و انتقالات لیگ هجدهم با هزینه‌ای در حدود 3 میلیارد تومان (برای پول رضایت‌نامه و دستمزد خودش) آبی‌پوش شد تا خلأ مامه باباتیام را برای استقلالی‌ها پر کند امسال با بحران گلزنی مواجه شده و حتی یک ضربه پنالتی زا هم مقابل تیم دسته اولی گل ریحان از دست داد یک‌بار هم ضربه‌اش به تیرک دروازه خورد تا سایه گل نزنی حسابی روی سرو شانه‌اش سنگینی کند.

مرتضی فصل گذشته هم آمار خوبی نداشت اما بااین‌وجود با 5 گل زده در لیگ و 2 گل زده در لیگ قهرمانان آسیا( به العین امارات والسدقطر) بهترین گل زن استقلال در لیگ هجدهم شد.آن‌هم بااینکه در2 بازی اول فصل حضور نداشت،اما درمجموع فصل خوبی را در اولین فصل حضورش تجربه نکرد.درخشش و گلزنی هایش در اردو و بازی‌های تدارکاتی پیش فصل نوید یک‌فصل خوب را برای این مهاجم می‌داد، اما با شروع بازی‌های رسمی ورق برگشت و قحطی گل به سراغ تبریزی آمد. مرتضی در شرایطی از اصفهان و ذوب‌آهن به استقلال و تهران آمد که در فصل قبل بهترین فصل فوتبالی‌اش را پشت سر گذاشته بود.

روند صعودی در ذوب، نزول در استقلال

مرتضی تبریزی مهاجم و وینگر همدانی بعد از 3 فصل حضور در پاس همدان که یک‌فصل آن در لیگ برتر و 2 فصل آن‌هم در لیگ آزادگان بود از لیگ سیزدهم به ذوب‌آهن آمد.تبریزی جوان در اولین فصل حضورش در ذوب‌آهن فقط 2 بار موفق به گلزنی شد.

آمار و کارنامه او در دومین فصل حضورش بهترشد. مرتضی در لیگ چهاردهم 7 گل در لیگ برتر زد و یک‌بار هم در جام حذفی برای ذوبی‌ها گلزنی کرد تا درمجموع تعداد گل‌های زده اش در طول یک‌فصل به 8 گل برسد. روند صعودی تبریزی در لیگ پانزدهم هم ادامه داشت.

7گل در لیگ برتر و 2گل در جام حذفی و یک گل هم در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند تا درمجموع  تعداد گل‌های زده‌اش در این فصل به عدد 10 گل برسد.در لیگ شانزدهم تعداد گل‌های او به 10 گل در لیگ برتر،2گل در جام حذفی و 2 گل هم در لیگ قهرمانان افزایش پیدا کرد. بعد از 4 فصل  صعودی، علاوه بر ستاره شدن، مرتضی به یکی از کاپیتان‌های ذوب آهم هم تبدیل شد. لیگ هفدهم اوج کار تبریزی در ذوب‌آهن بود.

13گل در لیگ برتر و 6 گل در لیگ قهرمانان آسیا برای ذوبی‌ها به ثمر رساند تا درمجموع تعداد گل‌های زده‌اش در طول این فصل به عدد قابل‌توجه 19 برسد. در لیگ هجدهم بعد از انجام یک بازی با توافق 2 باشگاه استقلال و ذوب‌آهن  پیراهن آبی را بر تن کرد.

روند رو به رشد تبریزی در استقلال متوقف شد و بااینکه کارش را با گلزنی شروع کرد اما به‌مرور افت کرد و امسال بعد از گذشت 1 بازی در لیگ و 2 بازی در جام حذفی هنوز موفق به گلزنی نشده است تا زمزمه و شایعه بازگشتش به ذوب‌آهن بر سر زبان‌ها بیافتد.      

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز