خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ برتر بسکتبال؛

برتری سخت مهرام در شب شکست ذوب آهن

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۲۹۸

تیم های بسکتبال مهرام، توفارقان، پتروشیمی بندر امام، شهرداری گرگان، نفت آبادان و شیمدر قم در هفته سوم لیگ برتر، حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش ایلنا، در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال تیم های مهرام، توفارقان، پتروشیمی بندر امام، شهرداری گرگان، نفت آبادان و شیمدر قم مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در بازی نخست که در سالن فدراسیون بسکتبال برگزار شد، تیم مهرام با نتیجه 72 بر 68 اکسون تهران را در یک بازی نزدیک از پیش رو برداشت. صمد نیکخواه بهرامی 24 و ارسلان کاظمی 12 امتیاز برای مهرام و زوران ورکیچ 21 امتیاز برای اکسون کسب کردند.

در بازی دیگری که در سالن ملت اصفهان برگزار شد، تیم ذوب آهن با نتیجه 74 بر 77 از توفارقان آذرشهر شکست خورد. کلوین آمایو 34 امتیاز برای توفارقان و ایمان زندی 22 امتیاز برای ذوب آهن به دست آوردند.

تیم پتروشیمی بندرامام در یک دیدار یک طرفه 89 بر 51 رعد پدافند را از پیش رو برداشت. نتایج کوارترهای اول و دوم بازی 30 بر 9 و 26 بر 6 به سود پتروشیمی بود. سجاد مشایخی 20 امتیاز برای پتروشیمی و شایان پورکاوه 13 امتیاز برای پدافند کسب کردند.

تیم آویژه صنعت در سالن رحیمی مشهد با نتیجه 83 بر 87 مغلوب میهمان خود شهرداری گرگان شد. پری پتی 33 امتیاز برای گرگان و کورین هنری 36 امتیاز برای تیم مشهدی ثبت کردند.

تیم نفت آبادان در سالن 17 شهریور این شهر با نتیجه 85 بر 62 شهرداری قزوین را مغلوب کرد و شیمیدر 88 بر 63 مس کرمان را شکست داد.

دیدار تیم های نیروی زمینی و شهرداری بندرعباس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز