خبرگزاری کار ایران

عواقب دربی جنجالی؛

شکستن شیشه‌های اتوبوس باشگاه سپیدرود و مصدومیت بازیکنان و کادرفنی این تیم‌

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۰۵۸

​اتوبوس تیم سپیدرود رشت در هنگام بازگشت از شهر بندرانزلی در محدوده بین طالب آباد و حسن‌رود مورد اصابت سنگ طرفداران منتسب به‌باشگاه ملوان بندرانزلی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، از هفته یازدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌‌‌‌های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه تختی بندرانزلی به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری تیم ملوان بندرانزلی به پایان رسید اما حاشیه‌های این دیدار بیشتر از مسابقه حائز اهمیت بود. اتوبوس تیم سپیدرود رشت در هنگام بازگشت از شهر بندرانزلی در محدوده بین طالب آباد و حسن‌رود مورد اصابت سنگ طرفداران منتسب به‌ باشگاه ملوان بندرانزلی  قرار گرفت. در این حادثه به‌ اتوبوس باشگاه سپیدرود رشت آسیب جدی وارد شد و چند تن از بازیکنان و کادرفنی باشگاه سپیدرود رشت مصدوم شدند.

از نکات جالب توجه و قابل تقدیر در این مسابقه، عملکرد مناسب نیروی انتظامی در برقراری نظم ورزشگاه بود و فاصله مناسبی بین تماشاگران 2 تیم برای جلوگیری از دعوا ایجاد شد. تا قبل از مسابقه هیچگونه فحاشی ناموسی به واسطه تمهیدات عوامل برگزاری مسابقه وجود نداشت که با استقرار بلندگوهای قوی و پخش موسیقی از انجام فحاشی جلوگیری شد اما دقایقی پس از آغاز مسابقه فحاشی‌های ناموسی همانند الگیلانو‌های گذشته آغاز شد و در این بین فحش‌‌‌های رکیک تیم میزبان بیشتر به گوش می‌‌‌رسید.

اوج حواشی بازی در نیمه دوم بازی بعد از اعتراض سرمربی و کادر فنی ملوان به قضاوت داور بود که بازی به مدت بیش از 10 دقیقه متوقف شد و بی‌‌‌نظمی در زمین بازی به وجود آمد تا داور در نیمه دوم بازی 12 دقیقه وقت اضافه اعلام کند. در وقفه ایجاد شده در نیمه دوم سرمربی تیم ملوان بندرانزلی اقدام به تهدید جدی داور بازی به جهت قضاوت بازی کرد و پژمان نوری مالک باشگاه ملوان بندرانزلی با حضور در زمین بازی مانع برگزاری بازی شد و محمودزاده نماینده ویژه فدراسیون در پاسخ اعتراض سرپرست سپیدرود گفت کاری از دست من ساخته نیست!

حضور عوامل متفرقه در کنار زمین همانند گذشته یکی از دلایل ایجاد بی‌نظمی در بازی‌های تیم ملوان بود و در زمان توقف بازی تعدادی از افراد با پوشیدن کاور عکاسان وارد زمین بازی شدند و با یکی از اعضای کادرفنی تیم سپیدرود رشت درگیر شدند. با اعلام مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت، علی نظر محمدی سرمربی این تیم در اعتراض به فحاشی‌های انجام شده به مردم شهر رشت در کنفراس خبری پس از بازی دیدار حاضر نشد.تیم داوری جوان و کم تجربه مسابقه نتواست بر حواشی این مسابقه فائق  آید و تنها به تذکر دادن اکتفا می‌‌‌‌کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز