خبرگزاری کار ایران

انصاری‌فرد: بخشش خلیل‌زاده نه به درد خودش می‌خورد نه باشگاه/ داوری روی نتیجه تاثیری نداشت

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۱۳۰

مدیرعامل پرسپولیس نسبت به حکم بخشش مدافع تیمش معترض است.

به گزارش ایلنا، محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره تعلیق حکم شجاع خلیل‌زاده گفت: اگر این حکم صادر نمی‌شد محرومیت خلیل‌زاده پایان می‌یافت. این حکم نه به درد باشگاه می‌خورد و نه به درد بازیکن و اگر این حکم را صادر نمی‌کردند خیلی بهتر بود.

او درباره داوری بازی تیمش برابر پیکان نیز گفت: داوری روی نتیجه تاثیری نداشت و در صحنه‌ اخراج عبدی، این بازیکن به قصد توپ رفت و می‌شد نظر دیگری داد.

انصاری‌فرد با بیان اینکه "تصمیم گیرنده درباره جونیور مهاجم پرسپولیس فقط آقای کالدرون است،" گفت: دخالتی در این داستان نمی‌کنیم. اگر ایشان صلاح بدانند استفاده می‌کنند و رقم قرارداد این بازیکن نیز باید پرداخت شود.

او درباره بازی نیز گفت: موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و مسلط بر بازی بودیم. سه امتیاز مهم بود که توانستیم کسب کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره مهاجمان این تیم و نگرانی در مورد آنها گفت: امروز دو گل به ثمر رساندیم و این مساله در بازی‌های آینده بهتر خواهد شد.

او درباره مالیات برانکو سرمربی سابق پرسپولیس نیز گفت: اینکه پرسپولیس موظف به پرداخت آن باشد، اصلا صحت ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز