خبرگزاری کار ایران

منصوریان: مقابل شهر خودرو باید حواسمان جمع باشد/ ریسکی که کردم مارا از جام حذفی کنار زد

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۱۰۷

سرمربی ذوب آهن در مورد شرایط تیمش در آستانه بازی با شهر خودرو صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل شهر خودرو در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی بسیار سختی داریم چون مصاف‌های من با گل‌محمدی نفس‌گیر است. با توجه به اینکه هفته قبل خوب نبودیم. تصمیم گرفتیم با بازیکنان عملکرد بهتری داشته باشیم. ما پنج هفته اول را سخت گذراندیم و هفت هفته سخت داشتیم. این مساله در دور برگشت سخت‌تر می‌شود. باید دقت کنیم بازی سختی مقابل شهر خودرو داریم. ما باید از بازی رفت مقابل این تیم نهایت استفاده کنیم و از اتفاقات هفته گذشته عبرت بگیریم و روند رو به رشد داشته باشیم.

او ادامه داد: چون هفته پیش شکست خوردیم، در این بازی فکر می‌کنم در کل ۲۰۰ تماشاگر داریم که آنها لیدر هستند. از روزی که ما آمدیم ۵۰۰ نفر تماشاگر ندیدیم. زیبایی فوتبال این است که قابل پیش‌بینی نیست اما ما وظیفه داریم برای اعتبار تیم خود بجنگیم. من چند عزیز را در زمین تمرین می‌بینم که برای من خیلی قابل احترام هستند و این هفته آن‌ها در تمرین ندیدم و دوست دارم باز هم آن‌ها را ببینم. دوست دارم یک روز صبح، لباس کارگری تن کنم و به کارخانه ذوب‌آهن بروم تا فضا را ببینم چون زندگی من با سختی بوده است. تمام سعی خود را می‌کنیم تا در بازی عملکرد موفقی داشته باشیم. ما هفته خوب نبودیم و باید در این بازی نمایش خوبی بگذاریم تا از خودمان دفاع کنیم.

منصوریان گفت: با پتانسیلی که ارائه می‌کنیم،‌ دوست داریم فردا روز خوبی را رقم بزنیم. این یعنی بازیکنان متوسط ۱۰ کیلومتر دوندگی داشته باشند.

سرمربی ذوب‌آهن اظهار کرد: جوان‌ها همیشه برای ما تیر خلاص بوده‌اند که بی‌ادعا می‌جنگند و ما با تجربه‌ها را هم داریم. قاسم حدادی‌فر توانست بیشترین دوندگی را در هفته گذشته داشته باشد. من با توجه به اینکه سرمربی و کاپیتان بودم می‌دانم اوضاع حدادی‌فر چطور است.

منصوریان درباره محروم و مصدوم تیمش گفت: مهران درخشان‌مهر، هادی محمدی و حمید بوحمدان مصدومان بودند که به تیم برگشت.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که بازیکنان با تجربه کارایی لازم را دارند یا خیر گفت:‌ سوال شما قابل فهم نیست. بهتر است آدم سوالی را که قابل فهم نیست نپرسد.

او درباره عملکرد دروازه‌بان‌های ذوب‌آهن گفت: من سعی کردم با تمام وجود ریسک دروازه‌بان خود را بپذیریم که موجب شد هفته گذشته از رقابت‌های جام حذفی کنار برویم. ما نیم نگاهی که معراج اسماعیلی داریم. من مسیر او را مثل مسیر بیرانوند می‌دانم اما دروازه‌بانان باید اعتماد به نفس داشته باشند. ما سه دروازه‌بان خوب داریم که معراج سرمایه باشگاه به حساب می‌آید. من با اعضای هیات مدیره صحبت کردم که بتوانیم او را در تیم جا بیندازیم، می‌توانیم یک علیرضا بیرانوند از او دربیاوریم.

منصوریان افزود: به نظر من می‌شود با بی‌احترامی برخورد کرد. گزارشگر بازی قبلی ما، به باشگاه ما توهین کرد و هم دروازه‌بان را مسخره کرد. این آدم بی‌ادب از چالش مانکن برای دروازه‌بان من استفاده کرده و من شکایت خود را مستند فرستادم تا به او شانسی برای گزارش کردن ندهند. من فکر می‌کنم باید در این زمینه بررسی‌های قابل توجهی صورت بگیرد. شاید آدمی که سال پیش به من گفت، بگذارید در کنار تیم باشم، هفته پیش در تلویزیون کارشناس بود و تیم ما را به چالش کشید و جای مسئولان باشگاه نظر داد. روی صحبت من با آقا رسول است که با ایشان صحبت خواهم کرد. به تمسخر گرفتن تیم‌ها اصلا کار خوبی نیست. هفته‌های گذشته‌،‌ سپاهان، پرسپولیس را برد و اظهارات مجری در تلویزیون، اصلا خوب نبود.

او ادامه داد: می‌دانیم که هوادار ما از سپاهان کمتر است اما نمی‌خواهیم بی‌احترامی صورت بگیرد. من فکر می‌کنم در این زمینه فراموشی‌هایی صورت گرفته است. باید حرمت حفظ شود. من گزاشگر تبریز را دیدم. شاید این طور و در این فضا گزارشگری کند اما بی‌احترامی نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز