خبرگزاری کار ایران

طهماسبی:به سه امتیاز مقابل پرسپولیس نیاز داریم/پرسپولیس متکی به 4 بازیکن نیست

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۶۹۷

سرپرست تیم فوتبال پیکان تهران گفت: مطمئناً بازی سختی را در پیش داریم. هم پرسپولیس و هم ما به 3 امتیاز این دیدار احتیاج داریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی باشگاه پیکان،سرپرست تیم فوتبال پیکان عقیده دارد بازی با پرسپولیس سخت است ولی آن‌ها هم تیم دست‌وپابسته‌ای نیستند  و برای برد به ورزشگاه آزادی می‌آیند.

محمدرضا طهماسبی سرپرست تیم فوتبال پیکان تهران گفت: بازی فوتبال با تماشاگر لذت دارد وقتی شما تماشاگران را از بازی محروم می‌کنید انگار یک‌چیزی را از فوتبال گرفته‌اید.

طهماسبی در ادامه به غایبین پرسپولیس اشاره کرد و افزود: به این موضوع فکر نمی‌کنیم چراکه مطمنا جانشینان این بازیکنان بسیار خوب هستند وگرنه پرسپولیس نمی توانست راه پیدا کنند.

 بازی با پرسپولیس را چطور می‌بینید ؟

مطمئناً بازی سختی را در پیش داریم. هم پرسپولیس و هم ما به 3 امتیاز این دیدار احتیاج داریم. خدا را شکر بازیکنان ما آماده هستند  و می‌خواهند با کسب یک نتیجه خوب شکست مقابل نفت مسجدسلیمان را که واقعاً حقمان در آن بازی باخت نبود را جبران و فراموش کنند.

این دیدار بدون تماشاگر برگزار می‌شود این  موضوع به تیم شما کم می‌کند ؟

ابتدا باید بگویم فوتبال بدون تماشاگر اصلاً فوتبال نیست و لذت ندارد. حضور تماشاگران به فوتبال روح می‌دهد و باعث شور و انگیزه در نزد بازیکنان می‌شود. من عقیده دارم اگر تماشاگران بودند خیلی بهتر می‌شد و اینکه حالا  آن‌ها نیستند فرقی در کل ماجرا ندارد. واقعاً حیف شد تماشاگران نیستند تا از یک بازی زیبا و جذاب لذت ببرند. بازهم تأکید می‌کنم اگر هواداران بودند قطعاً انگیزه بازیکنان ما هم برای این بازی بیشتر می‌شد.

پرسپولیس برای این دیدار 4 بازیکن خود را به همراه ندارد ؟

پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد و همگی قابل‌احترام هستند. من فکر می‌کنم نبود این بازیکنان به پرسپولیس ضربه بزند. شما مطمئن باشید بازیکنان جانشین هم بازیکنان بزرگی هستند که توانسته‌اند به این تیم راه پیدا کنند. پرسپولیس قائم به 4 بازیکن نیست .آن‌ها مربی بزرگی هم دارند برای همین نباید فریب چنین مسائلی را بخوریم و فکر کنیم بازی راحتی داریم.

با این اوصاف می‌توانید برنده این دیدار باشید ؟

پیروزی در این دیدار دور از دسترس نیست. ما برای کسب 3 امتیاز و پیروزی به ورزشگاه آزادی می‌آییم و می‌خواهیم به جمع بالا جدولی‌ها نزدیک‌تر شویم.اما باید بگویم پرسپولیس مربی خوبی مثل کالدرون و کریم باقری دارد که باعث شده نیمکت این تیم سنگین باشد. البته ما هم مربی بزرگی جون آقای فرکی داریم که به کادرفنی و نیمکت ما اعتبار و بزرگی داده است. برای همین با جرات می‌گویم شاهد یک بازی جذاب و دیدنی خواهیم بود.

فکر می‌کنید این دیدار هم مثلاً دیگر بازی‌های پیکان پرگل شود ؟

امیدوارم همین‌طور باشد ما خط حمله قوی داریم و این را در 6 هفته گذشته با زدن 12 گل نشان دادیم. فکر می‌کنم این بازی هم با توجه به اینکه دوتیم فوتبال بازی می‌کنند پرگل شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز