خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت مصدومان نساجی قبل از بازی با تراکتور

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۴۶۱

پزشک نساجی گفت: عاشوری، نظری و سرلک به بازی تراکتور نمی‌رسند.

به گزارش ایلنا، میثم رضایی پزشک تیم نساجی در گفت‌وگو با رسانه باشگاه، درخصوص وضعیت مصدومان اظهار کرد: متاسفانه سه بازیکن ما، محمدمهدی نظری، علی‌اصغر عاشوری و میلاد سرلک مصدومیت‌شان هنوز به‌طور کامل رفع نشده است.

وی افزود: تمام تلاش ما این بود که این سه بازیکن به بازی تراکتور برسند اما به‌دلیل اینکه مصدومیت‌شان کهنه شده، نیازمند رسیدگی جدی و دقیق است.

پزشک تیم نساجی مازندران در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد این بازیکنان به عنوان مثال یک نیمه یا کمتر بتوانند بازی کنند، گفت: به هیچ عنوان چنین توصیه‌ای خدمت کادر فنی نمی‌کنم، به‌دلیل اینکه نقاط حادثه‌دیده وضعیت خاصی دارند و شاید اگر در این بازی به میدان بروند، بدون شک ما آنها را تا پایان نیم‌فصل از دست بدهیم.

رضایی بیان کرد: خدمت آقای مهاجری و کادر فنی هم اعلام کردم که در هر صورت این سه بازیکن قادر به بازی نیستند.

وی در پایان تاکید کرد: از هواداران محترم نساجی خواهشمندیم که صبور باشند، در روزهای پایانی مراحل درمانی قرار داریم و انشاالله اگر مشکل خاصی پیش نیاید، نهایتاً تا دو هفته آینده از این بازیکنان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز