خبرگزاری کار ایران

اولین مدال کاروان ایران در مسابقات جهانی ساحلی

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۴۹۳

"فاطمه صادقی دستک" تنها کاتاروی بانوان کشورمان در نخستین دوره بازیهای جهانی ساحلی قطر، در مسابقه کاتای فینال این رقابتها با امتیاز 24.60 گردن آویز مدال نقره شد.

به گزارش ایلنا  به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ فاطمه صادقی 19 ساله از کشورمان طی سه مرحله  مسابقه ضمن پشت سر گذاشتن تمامی رقبای خود با شایستگی توانست به فینال کاتای بانوان راه یابد.

 وی در مسابقه نهایی برابر " ساندرا سانچز" باتجربه 38 ساله  از کشور  اسپانیا قرار گرفت که در حال حاضر نفر اول رده‌بندی جهان بوده و دارنده عنوان قهرمانی جهان در سال 2018  می باشد و با 5 طلا و 2 نقره ای که در لیگ های  کاراته وان سال ۲۰۱۹   کسب کرده است یکی از شانسهای کاتای بانوان جهان در بازیهای المپیک  2020  برای قرار گرفتن بر روی سکو  قلمداد می شود.

فاطمه صادقی در مسابقه فینال با امتیاز   24.60  موفق به کسب مدال ارزشمند نقره این بازیها برای کاروان ورزشی کشورمان شد تا حریف قدرتمند و با تجربه اسپانیای وی با امتیاز   26.28 در رده نخست قرار گیرد.

فاطمه صادقی با نقره ارزشمند خود با 19 سال سن عنوان نخستین مدال آور کاروان و همچنین ورزش بانوان ایران در بازیهای جهانی ساحلی را به نام خود کرد.

فاطمه صادقی پیش از این در مسابقات قهرمانی جوانان2016 جهان( اندونزی) نقره ، مسابقات قهرمانی جوانان آسیا 2016 (اندونزی) نقره، مسابقات  قهرمانی آسیا 2017 (قزاقستان) در رده سنی امید طلا  و مسابقات قهرمانی آسیا 2019(ازبکستان) برنز کسب کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز