خبرگزاری کار ایران

مسابقات دارت جوانان جهان - رومانی؛

سیفی به فینال راه یافت/ تیم دوبل دختران به مدال برنز دست یافت

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۴۰۳

روز سوم مسابقات جهانی دارت که در شهر "کلوژ" رومانی برگزار می شود، با راهیابی مقتدرانه مهرداد سیفی دارتر جوان کشورمان به فینال و کسب مدال ارزشمند برنز تیم دوبل دختران ایران همراه شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی، مهرداد سیفی دارتر تهرانی تیم ملی جوانان در مرحله گروهی ابتدا مقابل نماینده انگلیس با حساب ۴ بر صفر مغلوب شد ولی در ادامه نمایندگان استرالیا را ۴بر صفر، اتریش را ۴ بر یک و دارتری از سوئد را با حساب ۴‌بر یک شکست داد و به به مرحله حذفی راه یافت.

سیفی سپس با برتری مقابل نماینده مجارستان با نتیجه ۴ بر۲، دارتر جمهوری چک با حساب ۴ بر ۲ و پیروزی ۵ بر ۳ مقابل ورزشکار هلند با اقتدار هرچه تمامتر به فینال رقابتهای جهانی راه یافت.

مهرداد سیفی برای کسب مدال طلای جهان روز یکشنبه ۲۳ مهر در مسابقه فینال نماینده انگلیس را ملاقات خواهد کرد.

اما تیم‌ دوبل دختران کشورمان متشکل از فاطمه کریمی و فاطمه صفی هر دو از اصفهان در مرحله گروهی با ۴ برد پیاپی برابر مجارستان، روسیه، مصر و سوئد مقتدرانه و به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی راه یافت که در این مرحله با عبور از سد جمهوری چک به نیمه نهایی رسید که با شکست از انگلیس به عنوان سوم مشترک و مدال با ارزش برنز نایل آمد.

همچنین امیر مهدی زنگی آبادی ملی پوش جوان و کرمانی کشورمان با ۲ برد و ۳ باخت نتوانست از مرحله گروهی صعود کند.

گفتنی است پیشتر تیم دوبل پسران کشورمان متشکل از مهرداد سیفی و امیر مهدی زنگی آبادی در جایگاه پنجم جهان ایستاد و فاطمه کریمی و فاطمه صفی در رقابتهای انفرادی بخش دختران هر دو در ردیف نهم جهان قرار گرفتند.

هدایت تیم ملی جوانان کشورمان بر عهده حمیدرضا مومنی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز